مشروح اخبار


» مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه مدیران مدارس برای ارتقای تعليم و تربيت است



مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه مدیران مدارس برای ارتقای تعليم و تربيت است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه مدیران مدارس برای ارتقای تعليم و تربيت است.

به گزارش راک نیوز،حسنعلی عزت‌خواه در جمع سرگروه مدیران استانی دوره متوسط گفت: مدیران مدارس به عنوان فرماندهان تعلیم و تربیت نقش مهمی در ارتقا کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس دارند که با استفاده از اسناد بالادستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب نقش خویش را در آموزش و تربیت نسل آینده به خوبی ایفا کنند.
وی با بیان اینکه مدیران از ظرفیت شورای معلمان و مدرسه و انجمن اولیا و مربیان می توانند برای ارتقا کیفی فعالیتهای علمی ،اخلاقی و فرهنگی مدارس گام‌های بلندی بردارند گفت: همه امروز برای تربیت و آموزش نسل آينده مسؤلیم و باید از هر گونه کار خلاقانه ای که منجر به ارتقا کیفی آموزش و پرورش می شود استفاده می کنیم.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: برنامه ریزی مدیران مدارس در ارتقا میانگین نمرات دانش آموزان نقش مهمی دارد .
محمد جمالی آرند افزود: مدیران با برنامه ریزی، تلاش و نظارت بر اجرای مداوم نمرات مستمر و تحلیل نمرات و ارتباط موثر با اولیا می توانند در این زمینه نقش آفرینی نمایند و کمک کنند.
وی با بیان اینکه ارتقا میانگین نمرات پایه دوازدهم یک ضرورت است بیان کرد: همراهی مدیران ، دبیران و اولیا می تواند این مهم را دست یافتنی کند.
در این جلسه‌ سرگروه مدیران استانی نظرات و دیدگاه‌های خویش را برای ارتقا کیفی سطح آموزش در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان و خواستار برنامه ریزی برای توانمند سازی مدیران در طرح تعالی مدرسه شدند.



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1402, 13:39



» اخبار مرتبط:

  • هفته آخر شهریور هفته پاکسازی و آماده سازی مدارس
  • معاون آموزش متوسطه  آموزش وپرورش استان: مدیران مدارس شبانه‌روزی کهگیلویه وبویراحمد برای تقویت بنیه علمی و رفاهی دانش آموزان تلاش مضاعفی داشته باشند 
  • نقش مهم مدارس علوم و معارف اسلامی در تربیت نيروی انسانی
  • انعقادتفاهم نامه همکاری وزارت آموزش وپرورش و آموزش پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای توسعه فضاهای ورزشی
  • مدارس و آموزش نباید دچار مسائل خطی و جناحی شود.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟