مشروح اخبار


» حاج محمد موحد؛ خدمتگزار بی ادعا.. /خدمات بی پایان موحد برای کهگیلویه در سایه ی تنش و خصومت رسانه ها.



در مطلبی جدید که در این رسانه منتشر شد؛ با حمله به نماینده ی کهگیلویه حاج محمد موحد، آن هم بر اساس یک فرضیه -*به قول خودشان فرضیه و گمانه زنی،نه بر اساس واقعیت و استنادات-* چنان وانمود کرده اند که حاج محمدموحد استخدام چند نفر را در یک اداره؛ بر احداث سد آبریز و ایجاد اشتغال برای ده ها هزار نفر و تبدیل شهرستان کهگیلویه به قطب کشاورزی ، مهم تر دانسته و به نقل از متن افتو نیوز؛ و با ادعای واهی ، نماینده ی کهگیلویه بعداز ماه ها تلاش ؛ در لاک سکوت فرو رفته اند.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

حاج محمد موحد؛ خدمتگزار بی ادعا..

خدمات بی پایان موحد برای کهگیلویه در سایه ی تنش و خصومت رسانه ها.
رسانه ی افتو نیوز در مطلبی به نقل از یکی از مخاطبانش، مسائلی را مطرح کرده که با اصول حرفه ای خبررسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم مغایرت دارد و تنها بر اساس توهماتی بی مقدار به تشویش افکار عمومی پرداخته است که در این مقال تلاش می شود که با نقدی منصفانه و بر اساس واقعیت موضوعاتی به سمع و نظر مخاطبان و مردم فهیم کهگیلویه ی بزرگ رسانده شود ،یقینا مردم بهترین قاضی و منصف ترین نقاداند. 
مدت هاست که برخی رسانه های استان خصوصاً افتو نیوز، جانبدارانه و متعصبانه راهی بیمارگونه و مسیری ناصواب را انتخاب کرده اند و هر جا که ارّه ی خواسته هایشان کُند شود دست به دامان آمار استخدام و ارقام فیش های حقوقی می شوند و خارج از عرف رسانه و شرع مقدس به هتک حرمت و ریختن آبروی افراد پرداخته و تلاش می کنند تا خود را قهرمان دفاع از حقوق مردم نشان بدهند؛ حال آنکه در پشت پرده ی حقیقت با وارونه نمایش دادن قضایا تلاش دارند تا هم به اهداف سیاسی خود برسند و هم به خاطر خواسته های شخصی برآورده نشده خویش، عقده گشایی کنند.
افتونیوز که بعد از یک سال تعطیلی و بلاتکیلفی ؛ دوباره در بازه ی زمانی دوماه گذشته ؛ فعالیتش را شروع کرده است به جد یکی از تنها ترین رسانه های اصلاح طلب است که با داشتن تیم تحریریه ی قوی و افراد باسواد ، می تواند گره گشای کهگیلویه بزرگ باشد نه این که در مبحث خواسته های فردی و توقعات خارج از عرف ، هر از گاهی بن بست و چالشی در سطح شهرستان بنا بگذارد و خوشحال از تخریب و سم پاشی علیه خدمتگزاران مردم در بدنه ی دولت ، باخودپنداری ،خویش را قهرمان نشان دهد، آن هم قهرمان پوشالی... 
در مطلبی جدید که در این رسانه منتشر شد؛ با حمله به نماینده ی کهگیلویه حاج محمد موحد، آن هم بر اساس یک فرضیه -*به قول خودشان فرضیه و گمانه زنی،نه بر اساس واقعیت و استنادات-* چنان وانمود کرده اند که حاج محمدموحد استخدام چند نفر را در یک اداره؛ بر احداث سد آبریز و ایجاد اشتغال برای ده ها هزار نفر و تبدیل شهرستان کهگیلویه به قطب کشاورزی ، مهم تر دانسته و به نقل از متن افتو نیوز؛ و با ادعای واهی ، نماینده ی کهگیلویه بعداز ماه ها تلاش ؛ در لاک سکوت فرو رفته اند.
ابتدا باید تاسف خورد به حال کسانی که خود را از خواص- هم رجال سیاسی و هم اصحاب رسانه - می دانند ولی در واقعیت با بغض و عداوت به موضوعات واکنش نشان می دهند. در کمال تعجب و تاسف، این نوع نگرش یعنی نگاه طیف محوری و طایفه مداری؛ همانند یک اپیدمی، واگیر دار شده است. آقایان به جای این که از استخدام تنی چند از جوانان بیکار و مستعد همشهری مان، خوشحال باشند و به همت و تلاش نماینده ای که با رایزنی زمینه ی اشتغال آنان را فراهم آورده درود بفرستند زیرا با این گونه اقدامات هم درصد بیکاری در شهرستان کاهش می یابد و هم نانی به سفره ی خانواده ی افزوده می شود؛ متاسفانه با خصومت و سوء نیت، تلاش های نماینده را بی مقدار و کم اهمیت جلوه می دهند و حتی با چسباندن اَنگ های ناشایست؛ نماینده را متهم به معامله و جانبداری های خاص و تضییع حقوق عمومی می نمایند. آیا کسی از خود می پرسد و یا در ذهن یک کودک دبستانی می گنجد که یک مدیر یا نماینده یک طرح ملی مهم و اولویت دار را قربانی یک یا چند استخدام نماید؟
 آیا اگر به وجدان بیدار خود رجوع کنیم احداث تنها سدی که منافعش تمام و کمال در شهرستان هزینه می شود با استخدام چند نفر که نه بلکه استخدام چند صد نفر برابری می کند و آیا هیچ عقل سلیمی این کار را انجام می دهد؟؟
(کافر همه را به کیش خود پندارد).
کافی است سری به سایر نمایندگان و حوزه های انتخابیه بزنیم و ببینیم در آنجا برای استخدام یک نفر توسط نماینده؛ چگونه شخص نماینده را مورد تکریم و احترام قرار می دهند زیرا با استخدام حتی یک فرد، ابتدا پیامدهای بیکاری از قبیل نابهنجاری ها در جامعه کاهش می یابد و سپس روحیه کار و تلاش و نشاط اجتماعی در آن جامعه بالا می رود. وقتی شخصی به آینده امیدوار می شود بالطبع برای ترسیم آینده و اقتصاد و شکوفایی و رشد فردی و اجتماعی اش برنامه ریزی می کند و الگوی هم سن وسالان خویش قرار می گیرد. این نوع تربیت در شهرستان ما بیشتر از تنگ نظری و حسادت سرچشمه می گیرد که اگر از چشمه ای آب نخوریم حتما با سنگ آن چشمه را پر نمائیم. 
آنچه از نوشتار افتو نیوز به ذهن مخاطب متبادر می شود؛ خط و مشی نگارنده ی موضوع در قبال بی اخلاقی سیاسی و عدم آگاهی کامل و اشراف اطلاعاتی به موضوعات مطرح در کهگیلویه می باشد و آنچه از سابقه ی گردانندگان این سایت در اختیار عموم افراد و اصحاب رسانه ها می باشد مسبوق به سابقه می باشد؛ زیرا در طی سالهای قبل هم شاهد انتشار لیست هایی از استخدام های افراد مختلف در ادارات کل و شهرستانها و حتی انتشار فیش های حقوقی اشخاص و مدیران مختلف از ادارات گاز و برق و علوم پزشکی و غیره بوده ایم که در این چارچوب مشخصا تیم رسانه ای افتو نیوز؛ به اشخاصی در ادارات دسترسی دارند که آمار و اخبار و فیش های حقوقی و... را در اختیار مدیران این رسانه قرار می دهند که افشای این اخبار و اطلاعات علاوه بر مذموم بودن موضوع؛ باعث قبح شکنی تخلفات می شود؛ زیرا اگر اقدام خلافی شکل بگیرد و اطلاع رسانی بشود ولی برخوردی صورت نگیرد برای سایر مدیران نیز تبدیل به امری عادی خواهد شد.
در خصوص مطلب منتشره درباره ی حاج محمد موحد؛ همانگونه که نوشته اند که؛ سید محمد موحد در مقابل سایر نمایندگان کری می خواندند و گلو پاره می کردند باید معروض بداریم که؛ اکنون نه تنها موضوع پیگیری مطالبه ی سد آبریز تغییر منفی نداشته بلکه با جدیت بیشتر و کار کارشناسی مناسب تری از سوی نماینده ی محترم کهگیلویه در اولویت قرار دارد و در مسیرهای متناسب و متفاوتی دنبال می شود تا جایی که در هفته ی گذشته؛ جناب سید محمد موحد در کمیسون کشاورزی که اتفاقا وزیر نیرو نیز حضور داشته اند؛ آقای موحد در حضور بالغ بر ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس؛ با وزیر نیرو به مباحثه در خصوص سد آبریز پرداخته اند و قول های وزیر را مبنی بر مشاهده ی مکان و وضعیت روند پیشرفت کار را از نزدیک خواستار شدند که قرار بر حضور وزیر نیرو و سایر مدیران و مسوولان ذیربط در سفر دوم ریاست جمهور به استان گردیده و این موضوع یعنی بازدید وزیر از محل احداث سد در سفر ایشان مطرح و برنامه ریزی گردیده است.
 در پاره ای دیگر از مطلب افتو نیوز ذکر شده که سکوت موحد و بخشیدن عطای ساخت سد به لقای آن؛ به عنوان یکی از مهم ترین سوالات سال جاری مطرح است( به نقل از متن).جهت استحضار نگارنده و مردم فهیم کهگیلویه بزرگ، آقای موحد سکوت نکرده اند بلکه یکی دوتا رسانه رنگی استان انچنان هوچیگری و هیاهوهای پوچی راه انداخته اند تا صدا و تلاش حاج موحد را سکوت جلوه دهند. رسانه ها با پرداختن به موضوعاتی عبث و بیهوده و انحراف افکار عمومی و با تاثیر از القائات محیطی تلاش می کنند تا با سیاه نمایی؛ تلاش ها و جلسات و پیگیری های نماینده ی محترم مردم شریف کهگیلویه را در خصوص تمام اقدامات ایشان برای ارتقای خدمات و عمران و آبادانی حوزه ی انتخابیه به سکوت مبدل کنند؛ غافل از این که مردم خود می بینند که تلاش های نماینده در طی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ توسط کدام رسانه پوشش داده شد؟ مگر نه اینکه رسانه ها خود را چشم و گوش جامعه و منعکس کننده ی مشکلات جامعه به مسئولین و گزارش عملکرد مدیران به مردم قلمداد می کنند؟ اما آیا در ۱۵ روز تلاش و پیگیری و برگزاری جلسات مردمی و شورای اداری شهرستانها توسط نماینده ی محترم کدام رسانه به رسالت خویش عمل کرد و نتایج جلسات و مصوبات و تلاش های نماینده را منتشر کرد؟ مگر غیر از این است که برخی دیگر از نماینده گان مجلس در تعطیلات نوروز با خانواده های خود در سفر و تفریحات به سر می بردند و تنها در چند روز مناسبتی با تشکیل جلسات اداری آن هم در سطح شهرها؛ نوروزشان را به پایان بردند ولی نماینده ی کهگیلویه در طی بیش از ۱۵ روز از روستاها و بخش ها تا ۴ شهرستان را سرکشی کردند؛ روند پیشرفت پروژه ها و کم و کاستی ها را پیگیری کردند هم حضوری در حوزه ی انتخابیه و هم تلفنی و مکاتبه ای در سطوح بالاتر ؛ ولی آیا این رسانه ها حتی یک تیتر یا خبر از نماینده را کار کردند؟ 
چه مژده ای بالاتر از اینکه حوزه ی کهگیلویه در سطح سیاسی ارتقاء پیدا کرد و خبر مسرت بخش تبدیل و ارتقاء دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی به شهرستان ، که با تلاش های مستمر و مجددانه ی حاج آقا موحد در حوزه ی سیاسی وزارت کشور به بار نشست ولی کدام رسانه به اهمیت این موضوع پرداخت؟ از وضعیت درمان که حتی خبر بیست وسی نیز انتقاد حاج محمد موحد را در مورد کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص ؛به صورت ویژه روی آنتن سیمای ملی برد ولی بازهم سکوت رسانه های شهرستان را شاهد بودیم.
پس سکوت های میلی مربوط به رسانه و رسانه های شماست نه نماینده همیشه پیگیر و اسطوره بی بدیل مطالبه گر در طول دوران انقلاب . نماینده برای حل مشکلات مردم شب و روز و نوروز تلاش کرد ولی وضعیت کلی اقتصاد کشور و سیاست های ظالمانه و تحریم های دشمنان ملت ایران مسبب پاره ای دیگر از آشفتگی هاست تا طرح ها و پروژه ها در کل کشور دچار کمبودهایی بشوند که قطعاً کهگیلویه بزرگ نیز از امر مستثنی نیست. 
در خصوص مورد آخر نیز باید کمی توجه داشته باشیم که متولی و کارفرمای سد آبریز ،شرکت مهاب قدس است و استخدام چند نفر در اداره ی برق نمی تواند مصداقی بر سکوت و یا بی تفاوتی نماینده نسبت به آینده ی قریب ۱۵ هزار نفر و کشت ۳۵ هزارمتر مکعب از اراضی مرغوب شهرستان باشد. سد آبریز که ابتدا با نام مارون ۲ و یا دنا مورد مطالعه قرار گرفت و تحت نظر آب و برق خوزستان بوده که بعدها به شرکت آب منطقه ای ایران واگدار شده است و بعداز مطالعات اولیه و احداث جاده ی دسترسی و استقرار کمپ ، ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که این نهادها و خصوصا آب منطقه ای چارت و استخدامش با شرکت برق متفاوت میباشد و این گمانه زنی شما مبنی بر سکوت نماینده ، استدلال متقنی ندارد و به گفته ی خودتان تنها حدس و گمانه زنی بیش نیست.
سدی که مجوزهای آن وحتی تخصیص ۳۵۹ میلیون متر مربع آن جهت مصارف صنعتی در پتروشیمی و سیمان و کشاورزی اختصاص یافته را با استخدام تعدادی برابر قلمداد کرده اید!!! یعنی دولت و مسوولان این همه ارزش سرمایه گذاری و راندمان و پتانسیل را برای چند استخدام تعطیل می کنند؟؟
 یقین داشته باشید که این خطای نگرش و ناشی از تعصب شماست.
شماها که از ده ماه قبل تر عجولانه به سمت مهندسی افکار عمومی جامعه رفته اید و تلاش دارید تا با بسیج تمام نیروهای طیفی و طایفه ای و پشتوانه ی رسانه ای خویش؛ موحد را از قبل بازنده ی انتخابات بنامید، چرا که در طیف موازی با شما_ نیروهای اصول گرای شهرستان_ نیز اقداماتی مشابه شما دارند و همان طور که شما نوشته اید موحد بعداز ۲۴ سال از بهارستان سیر نمی شود؛ آنان نیز این طرز تفکر را بر زبانها انداخته اند که لازم به ذکر است تا زمانی که موحد توان حدمتگزاری و پشتوانه ای به عظمت اکثریت توده مردم دارند در عرصه ی سیاست و خدمت باقی خواهد ماند زیرا مانند سال ۹۸ خواسته ی مردم حضور ایشان می باشد. موحد آنچنان پتانسیل بالایی دارد که به زعم شما در پی کادر سازی برای انتخابات نباشد زیرا در طول ایام خدمتش آنچنان در کاشت نیروی انسانی با درایت عمل کرده است که سالهاست دارد از مزرعه ی خویش برداشت می کند. موحد حوزه ی جغرافیایی کهگیلویه را آنچنان گسترش داده است که کافی است در روزهای ملاقات عمومی اش در بهارستان سری به طبقه چهارم مجلس شورای اسلامی بزنید تا بدانید که مردمانی از سراسر ایران ،خاصه استان و حوزه انتخابیه به امید گره گشایی از کارشان به دفتر ایشان می آیند و این یعنی کاشت نیروی انسانی مفید و کادر بندی سازنده جهت خدمت بی منت به مردم..
باید باشید و ببینید که از هر قوم و نژادی از ایران به دفتر ایشان می آیند و راضی از برخورد و نتیجه، ساختمان مجلس را ترک می کنند؛ اما در کمال تاسف فقط برخی منتقدان بی انصاف هستند که وقتی مراجعه می کنند در شهرستان یک مشکل دارند و درتهران چند مشکل و اگر موحد تمام هفته در اختیارشان باشد بازهم اعلام نارضایتی دارند. اینان بخش کوچکی از زحمات نماینده ای است که نمی دانم باید دنبال قانون گذاری و نظارت بر قانون باشد یادنبال حل و فصل مشکلات مردم ویا پیگیر اجرای طرح ها و پروزه ها و یا پاسخگویی به مردم یا تحمل هجوم مطالب رسانه ها؟
 انچه از ابتدا حاج محمد موحد توصیه داشته و دارند حاکمیت آرامش بر فضای عمومی و افکار اجتماع می باشد و بارها سفارش کرده اند من مسوولیت پذیرفته ام، پس اگر کسی نقد کرد یا توهین کرد صبور باشید و بگذارید مردم در آرامش خودشان باشند. اما آنچه بنده ی حقیر- نگارنده- به شما سفارش می کنم بیان واقعیت هاست اگر یار شاطر نیستید لااقل بار خاطر نباشید.
حاج محمد موحد خدمت گزاری بی ادعاست که از روزی به وکالت مردم کهگیلویه رسید در بیشتر نقاط نه جاده بود و نه آب و مدرسه و بهداشت و... هرچند هنوز جای کار بسیار است اما فراموش نکنیم حوزه ی کهگیلویه نصف استان ما می باشد و موحد که تمام وقت و توانش را برای اعتلای مردمانش به کار گرفته و می گیرد و با خدای خود معامله کرده است، نه به مدح کسی نیاز دارد و نه از نقد کسی می رنجد. ان چه می ماند تلاش های ایشان است و قضاوت تاریخ...



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1402, 17:19



» اخبار مرتبط:

  • هدیه نوروزی موحد به مردم حوزه انتخابیه/ قرار گرفتن سد آبریز در ردیف بودجه ۱۴۰۱/ پیش بینی ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال جاری و یک هزار میلیارد ریال از محل منابع ماده ۵۶ برای پروژه طلایی کهگیلویه
  • مخالفین حاج آقا موحد، بهانه ها و ابزارها
  • اولین واکنش رسمی به کوچ انتخاباتی موحد از کهگیلویه بزرگ به بهبهان
  • سناتور ، منتقدان مغرض خود را ناک اوت کرد.. سلام سناتور از بلندای آبریز ..
  • موحد باعث آشفتگی و وحشت مخالفانی به نام منتقد..
  • » اشتراک گزاری خبر

    • سجاد علیپور

    • 27 فروردین 1402 19:46
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    موحد بزرگ مرد تکرار ناپذیر خطه ی جنوب و خصوصا استان هست
    • ایل دشتموری

    • 28 فروردین 1402 00:33
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    حالا نه که کهگیلویه بدبخت فلاکت زده رو پیشرفت داده نه جانم هیچ دلسوزی موحد دررابطه با کهگیلویه نداشته ونداره اون فقط دنبال سیاستهای خودشه و منافع خودش واطرافیانش حق مردم از حلقومش بیاد بیرون ایشالا
    • ناشناس

    • 28 فروردین 1402 10:58
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    باسلام بشنوید ولی باور نکن6
    • یا جدم سیری محمیر

    • 28 فروردین 1402 18:28
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    الحمدلله با نگاه کردن به کهگیلویه با همه امکانات ناشی از خدمات موحد هست اخ و بخت کهگیلویه که با وجود موحد به نابودی کشانده شده
    • ....

    • 31 فروردین 1402 16:10
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    آنچه دیدم و میبینم عرض میکنم و بس.
    موحد، موحد است و مشابه ندارد
    و بعد از خدا تنها اوست که واقعاً در پی حل
    مشکلات کهگیلویه است و بس.
    او هیچ هدفی جز خدمتگذاری و رضای الله ندارد و
    هرکس بد او بگوید به صورت خود خراش میکشد.
    آرای مردم نشون دهنده همه چیز بود و

    باز هم خواهد بود. بنده در عمرم هیچ نفع شخصی
    از موحد و طیف موحد نخواستم ونه میخواهم
    فقط نمیتوانم وجدانم را نادیده بگیرم و سکوت کنم.

    وسلام.
    • محمد

    • 12 اردیبهشت 1402 14:25
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خدا لعنش کنه بحق حضرت فاطمه
    • علی ستاری

    • 13 اردیبهشت 1402 23:08
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    اقای موحد دیگه ول کن به جدت اه مردم کهگلیویه بزرگ تووخانواده ات رامیگیرد 24نماینده بودی خسته نشدی دنبال چه هستی، تورابه جدت ول کن، خجالت نمیکشی چندنفرادم احمق گوسفند جمع کردی دورخودت، دختران ومادران پاک وغیرتنمد منطقه سوق راتوی برنامه همسفردیدی ساعت چهار صبح توپاییزسردتا6عصر کارگری میکنند، بعدش توی نطق انتخاباتی ازعزت حرف میزنی من راننده اژانس بودم پنج نفرخانم میبردم لیشتریک روزیه صاحب کاربه یه خانمی نگاه هیز داشت باهم دعواکردیمذ138ملیون دیه دادام بهدش نابودشدم خداازتون نگذره
    • امین

    • 20 اردیبهشت 1402 23:06
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    ایشان راست میگه خدمت به خواص کرده رانت داده به اطرافیانش
    پروژه ابرسانی به حومه غربی دهدشت چی شد آقای موحد چرا بعداز سه سال
    که از دوره شما میگذرد پیشرفت قابل توجهی نداشت نه اینکه پیشرفت این پروژه برای شما نفعی ندارد بلکه به ضررشماست چراکه اگه این پروژه آبرسانی تمام شود وآب به این زمینها برسد دیگر کسی سراغ شما نمی ایید.برای اینکه دیگر کسی دنبال کارشرکتی واداری نمیرود تا به شماالتماس کنند.دیگر چاپلوس ندارید وهمه سعی خودرا می کند تا این پروژه تاجای که امکان دارد به سرانجام نرسد.چون این پروژه منفعت به عموم مردم میرساند.
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    اولا که دس مریزاد به این نوشته و متن که به درستی پرده از یک سری شانتاژ های رسانه ای افتو نیوز برداشت ، نیازی به گفتن خیلی چیزا نیست به خدا،ولی گاهی یه سری اشخاص معلوم الحال حرفایی میزنن که آدم زورش میاد جواب نده، بنده به عنوان شخص مطلع از ریز امورات و زندگی شخصی و سیاسی حاج آقا موحد ،میخوام کوتاه و مفید به برخی که چه از روی نادانی و کم اطلاعی و چه از روی نابخردی و حسادت حرفهایی میزنند که خودشان بیشتر از تمام شنوندگان و یا خانندگان حرفهایشان خوب میدانند که دارند کذب میگویند و فقط جهت تخریب ایشان قدم بر میدارند،در همین حد و اندازه بگویم که اگه آنها راست میگن (چون میدانم کذب محض است) که خدا به حق علی و اولادش که رسوا بشه ، ولی اگه موحد با تمام وجود دنبال خدمت و رفع مشکلات مردم هستش ، خدا به حق جد موحد ،به حق هر کسی که پیش خدا حق داره آنها رسوا بشن و برابر هر تهمت به موحد خدا عذاب براش بفرسته. بترسید از خدا تهمت نا روا زدن به موحد با عث عذاب عزیزانتان انشاالله جواب داده شود .
    • پرستار

    • 8 مرداد 1402 09:51
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    هم تکلیف موحد مشخصِ هم تکلیف راک نیوز، یکی خائن و یکی دیگه هم برعکس جلوه دادن خیانت ها ، تا ابد آه مردم کهگیلویه دنبال ایشون هست
    • همشهری

    • 11 مرداد 1402 19:20
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    در جواب ای پرستار که طرفداری موحد کرده اولا احتمالا جیره خوارش بوده یا خوش یا خانواده اش دوما خائن ترین فرد تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص کهگیلویه بدبخت ومحروم وببنوا بوده و هست وخواهدبود
    • زکیه ظهیری

    • 8 شهریور 1402 13:45
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    واقعا سناتور مرد عالیه
    • ب،ص

    • 24 شهریور 1402 22:47
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    اولا خاءن خودتی مردک عوضی،،،ثانیا اگر به موحد رای ندن به کی رای بدن به عدل هاشمی دزد بیت المال که قراره خاتم را بیچاره کرد؟؟؟چرا از دزدی های ع ل نمیگید،،چرا از ثروت بادآورده عدل وخاندانش در رسانه نمینویسید؟؟چون شما جیره خوار هستید.زمانی که موحد قاضی بود عدل یه دربون بود ،موحد اونو آدم کرد،،سابقه خانوادگی عدل را برید دربیارید
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟