مشروح اخبار


» چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل گازوئیل قاچاق با یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور دهدشت _ اسفندان از توابع شهرستان کهگیلویه ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان این فرماندهی با هماهنگی قضایی در محور مذکور ایست بازرسی دایر کردند. 
 وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۸۰۰ گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند. موسوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش گازوئیل کشف شده را ۳۵ میلیون ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد. 
فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند. 
**************************
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف یک دستگاه گنج یاب غیر مجاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 
 و ی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه گنج یاب غیر مجاز قاچاق را کشف و ضبط کردند. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از فعالیت های این دسته از افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  
**************************
 
  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲ تن برنج قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 
  وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور 200 کیسه برنج ده کیلویی قاچاق کشف و ضبط کردند. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 760 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.  
**************************
 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف احشام قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۴۷ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان‌های همجوار کشور برای صادرات غیر قانونی داشتند کشف و ضبط کردند. 
  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را 3 میلیارد 450 میلیون ریال اعلام کردند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1402, 12:30



» اخبار مرتبط:

  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • کشف احشام قاچاق در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟