مشروح اخبار


» برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چه کار کنیم؟



مشترکان تلفن همراه این روزها از پیامک‌های تبلیغاتی انتظاراتی در راستای دریافت یا عدم دریافت دارند که با اعمالی ساده می‌توانند آن را محقق سازند. برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چه کار کنیم؟  انبوه پیامک‌های تبلیغاتی این روزها به یکی از مشکلات اصلی مشترکان تلفن همراه تبدیل شده تا جاییکه عده‌ای عطای آن را به لقایش بخشیده و با اقدامی سلبی، عدم تمایل خود را به اپراتور ارائه دهنده خدماتی خود ارائه می‌دهند.

به گزارش تسنیم، متأسفانه عدم تعریف شفاف تبلیغات و پیامک تبلیغاتی موجب این شده که بسیاری از پیامک‌های روزانه و مورد نظر مشترکان نیز حذف شود و به تبع نارضایتی‌هایی را از طرفی دیگر به بار آورد که چاره‌ای جز فعال‌سازی مجدد و صبر در برابر پیامک‌های ناخواسته نیست.

حذف پیامک‌های خبری و اطلاع‌رسانی، بانکی و ... به دنبال عدم درخواست برای پیامک‌های تبلیغاتی موجب شده که مشترکان بسیاری از کرده خود ناراضی باشند و به دنبال راه چاره‌ای بگردند تا پیامک‌های تبلیغاتی برای آنان فعال شود؛ البته مسئولان نظارتی بر عملکرد اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه عنوان کرده‌اند که تنها ۱۰ درصد از کاربران، تمایلی برای دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند و مابقی تبلیغات را دریافت می‌کنند اما به دلیل همان عدم شفافیت در تعریف پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی موجب شده که عده بسیاری خواهان لغو شوند که شاید میزان از ۱۰ درصد هم کمتر شود.
به هر تقدیر کاربرانی که سیم‌کارت همراه اول را دارند و از دست پیامک‌های تبلیغاتی عاصی شده‌اند می‌توانند با خط همراه اول خود، عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ و مشترکان ایرانسل نیز عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند.

در مقابل کسانی که پیش از این اقدام عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی را انجام داده‌اند اما الآن از این کار خود پشیمان هستند، می‌توانند ارقام ۲ و ۱ را به ترتیب به شماره‌های ۸۹۹۹ (همراه اول) و ۵۰۰۵ (ایرانسل) ارسال کنند.

بعد از انتخاب هر یک از مراحل فوق، پیامکی با مضمون "پیامک تبلیغاتی برای شما تا ۲۴ ساعت آینده غیرفعال/فعال می‌شود" برای مشترکان ارسال می‌شود که البته خیلی نباید به آن اکتفا کرد چرا که مشترکانی بوده‌اند که ۲۴ ساعت، تا یک هفته یا بعضا بیشتر چشم انتظاری کشیده‌اند.
جالب اینجاست که در موردی خاص، پیامک تبلیغاتی با تأیید اپراتور حذف شد اما همچنان مشترک پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کند.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1391, 19:44



» اخبار مرتبط:

  • نحوه شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی
  • پیامک خالی چند تومان محاسبه می‌شود؟
  • پیامک مختل شد
  • برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی با این شماره تماس بگیرید
  • چطور خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟