مشروح اخبار


» رئیس اورژانس ۱۱۵استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: تحولی عظیم در خدمت رسانی مدرن اورژانس ۱۱۵ استان / راه اندازی سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار برای شش شهرستان



رئیس اورژانس استان از مجهز شدن شهرستانهای کهگیلویه ،گچساران،بهمئی،چرام، لنده و باشت به سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار خبر داد.

رئیس اورژانس استان از مجهز شدن شهرستانهای کهگیلویه ،گچساران،بهمئی،چرام، لنده و باشت به سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عنایت پروردگار،رهنمودها و حمایتهای سازمان اورژانس کشور، ریاست دانشگاه و با فراهم سازی زیرساخت های لازم جهت اجرایی شدن سامانه آسایار توسط واحد فناوری اطلاعات اورژانس ۱۱۵، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و مسئول اورژانس شهرستان کهگیلویه، این سامانه در مراکز پیام دهدشت، گچساران و پایگاه های شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵ شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام، لنده، گچساران و باشت راه اندازی گردید.
وحدت نژاد با اشاره به سرعت بالاتر در خدمت رسانی به بیماران و مصدومین، نظارت دقیق تر و بالابردن کیفیت خدمات با این سامانه افزود: با حذف فرمهای کاغذی و ثبت و نگهداری به صورت الکترونیک، ضمن صرفه جویی مالی قابل توجه، دسترسی به آمار و فعالیتهای اورژانس ۱۱۵ و استفاده از این آمار تسهیل می‌شود.
وحدت نژاد ادامه داد: با دسترسی سریع و آسان به آمار و و اطلاعات فعالیتهای اورژانس میتوان برنامه های مهم و موثری برای بهبود خدمات اورژانس استان پیش بینی و اجرا کرد.
شایان ذکر است تا پیش از این تنها سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون تحت پوشش سامانه آسایار بودند که با راه اندازی این سیستم در ۶ شهرستان باقیمانده، کل پایگاههای شهرستانهای استان از سامانه آسایار برخوردار شدند.



تاریخ انتشار : 9 مرداد 1402, 15:19



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد: راه اندازی سیستم پایش لحظه ای ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی
  • رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد: حادثه در گچساران ۱ فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد: آتش سوزی کمباین در دهدشت دو نفر را روانه بیمارستان کرد
  • رئیس اورژانس ۱۱۵استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: انفجار پیک نیک در دهدشت حادثه آفرید
  • رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد: یک فوتی و یک مصدوم در محور گچساران - دیلم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟