مشروح اخبار


» گام‌های استوار وزارت نفت در خدمات عام المنفعه؛ ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح عام‌المنفعه در گچساران در حال اجراست



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح عام المنفعه از سوی وزارت نفت در روستاها، مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان‌های گچساران و باشت در دست اجراست.

غلامرضا کمالی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اکنون ۱۸۷ طرح عام المنفعه در روستاهای مناطق مختلف شهرستان‌های گچساران و باشت در دست اجراست.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح ها عام المنفعه بیش از ۲۴ طرح تکمیل شده که ۱۴ پروژه در حوزه ورزش و جوانان، هفت مورد در حوزه مسکن، ۲ مورد در حوزه آموزش و یک مورد در حوزه بهداشت و درمان است.
کمالی با بیان اینکه اجرای این تعداد طرح‌ها در توسعه روستاها نقش مهمی خواهد داشت گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکنون اقدامات چمشگیری در زمینه توسعه روستاها برداشته که متاسفانه با نادیده شدن اقدامات یاد شده این شرکت مظلوم واقع شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: اعتبارات اختصاص یافته از سوی وزیر نفت در سفر هیات دولت به استان برای اجرای طرح های مسئولیت های اجتماعی از بودجه نفت تامین می‌شود.
وی تصریح کرد: یکهزارو ۷۵۸ مورد درخواست در زمینه های مختلف سال گذشته به این شرکت ارائه شد که بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال در زمینه این درخواست در قالب مسئولیت های اجتماعی اقدامات لازم انجام شد.
کمالی تصریح کرد: این درخواست ها از سوی فرمانداری گچساران تعیین و پس از بررسی میدانی از سوی این شرکت در قالب طرح عام المنفعه خدمات مورد نیاز ارائه می شود.
وی گفت: همچنین این شرکت در زمینه اطفای حریق ۱۰۴ مور عملیات از ابتدای سالجاری تاکنون انجام داده که این فعالیت‌ها نیز در زمینه کارهای عام المنفعه و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.
کمالی با بیان اینکه ۶۵۰ هزار بشکه نفت روزانه در گچساران تولید می شود افزود: ۱۷ درصد نفت کشور و ۲۲ درصد نفت مناطق جنوب در گچساران تولید می‌شود.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402, 16:56



» اخبار مرتبط:

  • انجام موفقیت آمیز یکهزار و ۲۷ مورد تعمیرات و پشتیبانی خطوط لوله در شرکت نفت گچساران
  • مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد؛ مشکلات فرودگاه به‌زودی برطرف می‌شود
  • افزایش 30 درصدی برداشت نفت از میدان نرگسی گچساران
  • نشست شورای اداری گچساران با حضور وزیر نفت و حاشیه‌ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود