مشروح اخبار


» دستگیری سارق بانک صادرات شهر پاتاوه



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق بانک صادرات شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا و کشف پول‌های سرقت شده، خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار راک نیوز،سردار علیرضا عادلی در این باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دنا این سارق را در عرض کمتر از سه روز پس از سرقت از بانک صادرات پاتاوه شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی با بیان این که با اعلام سرقت از بانک صادرات شهر پاتاوه، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، اظهار کرد: پس از گذشت کمتر از 72 ساعت از وقوع سرقت، سارق در روستای گنجه‌ای از توابع شهرستان بویراحمد شناسایی شد و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی عملیاتی این سارق 24 ساله دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این سارق مبلغ 15میلیون ریال وجه به سرقت برده بود که این مبلغ هم در مخفی‌گاه این سارق کشف شد.

 

عادلی به افراد متخلف و سابقه‌دار هشدار داد: دست از شرارت و تخلف بردارند و مطمئن باشند که چنانچه مرتکب عمل خلافی شوند، توسط پلیس دستگیر می‌شوند.

 

وی ابراز کرد: با توجه به ابلاغیه رییس قوه‌قضائیه پلیس هم عزم خود را در این راستا جزم کرده تا با اراذل و اوباش و جرائم خشن برخورد قاطعانه داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قطعا دستگاه قضایی نیز با افراد شرور و سابقه‌دار برخورد جدی و قاطعی خواهد داشت.

ا




تاریخ انتشار : 14 بهمن 1391, 16:51



» اخبار مرتبط:

  • 9 سارق حرفه ای در یاسوج دستگیر شدند
  • سارق کابل برق در گچساران به دام افتاد
  • دستگیری شش سارق حرفه ای در گچساران
  • سارقان از قیمت طلا خبرنداشتند!؟/این همه طلا 150هزارتومان
  • سارق طلافروشی در دهدشت دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود