مشروح اخبار


» وضعیت نامناسب پارک ساحلی قلعه رئیسی




به گزارش راک نیوز (سیدحسن آرمند)،تامین امکانات شهر نشینی و زیرساخت های شهری نیازمند حمایت و توجه به شهرداری ها و دهیاری ها به خصوص در مناطق محروم کشور است. 

شهر قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهرهای محروم و دور افتاده کشور است که شهرداری آن در سال 1381 تاسیس شد و با دست خالی توانست در سالیان اخیز خدمات مختلفی را به مردم ارائه دهد.

در سال 1394 پارک ساحلی شهرداری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد این پارک با اعتباری قریب به 7 میلیارد ریال با تامین امکانات مناسب افتتاح شد و در همان سالهای اولیه افتتاحی مردم توانستند از این پارک استفاده کنند.

نبود اعتبارات و کمبود امکانات سبب شد تا در سالهای اخیر این فضای سبز و پارک در شهر گسترش که پیدا نکند بلکه کم کم تخریب شود.

چمن مورد استفاده بوستان کنار دادگستری که روزی مورد استفاده خانواده ها قرار می گرفت و هر شب به خصوص در فصل تابستان میزبان خانواده ها بود روز به روز رو به زردی و خرابی گرایید.

این شب ها وقتی سری به دو بوستان سطح شهر بزنیم و یا سری به پارک شهدای گمنام قلعه رئیسی بزنیم متوجه می شویم که شهر نیازمند توجه بیش از پیش به پارک و فضای سبز است.

وقتی به سطح پارک برویم نبود روشنایی و یا تعطیلی سرویس بهداشتی و همچنین تخریب امکانات گذشته و جولان سگ های ولگرد به وضوح قابل مشاهده است که سبب نگرانی خانواده‌ها و مردم شده است.

اوضاع پارک قلعه‌رئیسی را در شب مشاهده کنید

بسیاری از مردم در تماس های مختلف با خبرنگار چاروسا خواستار پیگیری این موضوع شدند که آن را را به اطلاع شهردار قلعه رئیسی رساندیم اما همچنان مشکلات پارک و بوستان های سطح شهر ادامه دار است.

در ماه های گذشته شهرداری اقدام به تسطیح زمین اطراف شهدای گمنام کرد که اقدامی قابل تقدیر بود اما نیاز است تجهیز، روشنایی و فضای سبز این پارک را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم و خانوادها بهتر از آن استفاده کنند.

اما بسیاری از خانواده به دلیل نبود وسایل اسباب بازی در سطح شهر مجبور هستند در بسیاری از اوقات هفته ها سری به شهر دهدشت با آن هم هزینه و خطرات راه بزنند که امیدواریم شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی تجهیز پارک و بوستان سطح شهر به امکانات مورد نیاز کودکان را نیز در برنامه خود قرار دهند.



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1402, 09:45



» اخبار مرتبط:

  • شهردار قلعه رئیسی خبر داد: تکمیل ساختمان شهرداری و فاز دوم پارک ساحلی قلعه رئیسی تا خردادماه 97/ افزایش 6 برابری سرانه فضای سبز
  • بازگشایی خیابان‌ها در اولویت کاری شهرداری قلعه‌رئیسی قرار دارد
  • اجرا آسفالت و فاز دوم پارک ساحلی قلعه رئیسی
  • احداث 18 پارک جدید و تحول در دوگنبدان
  • 6 پارک‌ محله‌ای جدید در گچساران احداث می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟