مشروح اخبار


» آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید




برگزاری جلسه ستاد بازگشایی مدارس
با حضور مدیران ،راهبران ومعاونین مدارس چاروسا
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه چاروسا جلسه ستاد بازگشایی مدارس در روز سه شنبه ۲۱ شهریور در اداره آموزش وپرورش منطقه چاروسا برگزار شد.
علی الهامی در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه کادر ستادی و مدیران مدارس که تمام تلاش خود را برای آغاز سال تحصیلی پرنشاط و متفاوت به کار بستند، بیان کرد که موضوعات زیر مورد توجه مدیران قرارگیرد:
تنظیم برنامه سالانه ، تقویم اجرایی و برنامه هفتگی مدرسه، تأمین بهداشت محیطی و رعایت پروتکل های بهداشتی، آمادگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، توزیع تمام کتب درسی به دانش آموزان، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران،زنگ شروع سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای همه پایه های تحصیلی در روز شنبه یکم مهر ماه،نواخته و پرچم پر افتخار ایران اسلامی برافراشته گردد و سرود ملی کشور عزیزمان در سراسر کشور طنین انداز شود.

مصطفی نیک نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره آموزش وپرورش نیز در این جلسه در تکمیل سخنان ریاست محترم اداره بیان کردند:مدیر مدرسه مبدا،منبع ومحور تحول است. واگر دنبال جامعه آرمانی و وجامعه صالح هستیم باید مدرسه آرمانی و مدرسه صالح داشته باشیم.الحمدلله شما مدیران بهترین ها در گستره آموزش و پرورش هستید و انتظار می رود در این ایام مانده به مهر ماه با تلاش مضاعف فضای مدرسه را جهت بازگشایی مدارس آماده کنید.

نیک نژاد تصریح کردند :هفته آینده تجهیزات در بین مدارس توزیع می گردد.و برخی مدارس نیز رنگ آمیزی وپویا سازی خواهند شد.

در ادامه محمد حسین جلال فر معاون آموزشی و دبیر ستاد بازگشایی مدارس( پروژه مهر۱۴۰۲)، ضمن قدردانی از مدیران، معاونین آموزشی و راهبران آموزشی مدارس

حاضردر جلسه ، اهم برنامه ها و کارهایی که باید در این مدت باقیمانده تا بازگشایی مدارس انجام دهند را به شرح ذیل بیان کردند. ثبت نام تمامی دانش آموزان بر اساس بخشنامه 118/140 مورخ 09/02/1402

تنظیم برنامه های عملیاتی

شناسایی و جذب افراد لازم التعلیم در راستای طرح شهید محمود وند

ایمنی مدرسه بر اساس دستورالعمل ابلاغی ایمنی مدارس 12/440/110مورخ 30/09/1400، آماده سازی فضاهای مختلف آموزشی،پرورشی ،تربیت بدنی،توانبخشی و محوطه سازی زیبا و شاداب، برپایی مراسم بازگشایی (جشن غنچه 16 مهر ماه ها، - جشن شکوفه ها و جوانه ها روز چهار شنبه 29 شهریور)، آمادگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آمادگی صددرصدی معلمان برای حضور در کلاس های درس

تهیه امکانات و زیر ساخت های اینترنتی و تدابیر پیش بینی شده از طرف مدرسه جهت دسترسی به موقعیت های یادگیری مورد نیاز (پلتفرم شاد،درسنامه،آموزش های مجازی و ...)، بهره گیری از طرح ها،دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی در سطوح مختلف جهت اجرای بهتر فرآیند بازگشایی مدرسه، تحلیل و سنجش وضعیت آموزشی مدرسه و تعیین نقاط قوت وضعف، برگزاری شورای مدرسه و اخذ مصوبات مرتبط با بازگشایی، برگزاری جلسه آگاهی بخشی به اولیاء دانش آموزان در مورد حقوق شهروندی ، بیمه حوادث و مسئولیت مدنی، جذب گروه های مهارتی،خیرین ، مشارکت مردمی به منظور شاداب سازی محیط مدرسه ،اقلام مورد نیاز مدرسه و کمک دانش آموزان نیازمند

ناظرین ستادی در هفته آخر شهریور ماه در استان و منطقه حضور پیدا خواهند کرد و عملکرد استان،منطقه و مدارس را مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهند داد.
از آنجا که زنگ آغاز سال تحصلی «زنگ مهر » نامیده شده است، زنگ مهردر یکی از مدارس منطقه با اولویت هنرستان های منطقه نواخته می شود.
گزارش های دریافتی میزان آمادگی مدارس میزان آمادگی مدارس مبتنی برخود ارزیابی مدیران و تأیید نتایج ارزیابی توسط سطوح بالاتر را نشان می دهند برهمین اساس لازم است با دقت تکمیل شود تا ضمن ایجاد فرصت برای رفع مشکلات،مداخله به موقع و امکان ارزشیابی کیفیت اقدامات مدارس فراهم اید.

علی الهامی در پایان ابراز داشت قضاوت در مورد عملکرد مدارس منطقه براساس نتایج حاصل از نمون برگ های اطلاعاتی و مستندات بارگذاری شده در سامانه ltms وهمچنین بازدید میدانی ناظران ستادی به دست می آید.و در پایان مدارس برتر مشخص و مورد تقدیر قرار می گیرند.

آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید

 

آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید

 

آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید

 

آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید

 

آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید

 




تاریخ انتشار : 25 شهریور 1402, 21:08



» اخبار مرتبط:

  • مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • مدیران مدارس کهگیلویه وبویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان در سال نو باشند
  • اطلاعیه مهم تعطیلی مدارس شهرستانهای فارس در سه شنبه ۲۶ بهمن
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: آغازثبت نام انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تمامی مقاطع تحصیلی از ۳۱ تیرماه
  • تغییرات آموزشی به چاروسا هم رسید
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟