مشروح اخبار


» از مسمومیت دختران هندبالیست سپاهانی در گچساران تا لغو یک دیدار



دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران در چهارچوب هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که قرار بود امروز برگزار شود لغو شد.

به گزارش راک نیوز؛ با وجود اعلام قبلی فدراسیون هندبال، دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران در تاریخ سی‌ام مهرماه برگزار نشد که علت آن مسمومیت دسته جمعی بازیکنان تیم سپاهان اعلام شده است.
روزهای گذشته، فدراسیون هندبال حتی اقدام به معرفی "رقیه حیدری" به عنوان ناظر این بازی کرده بود که وی پس از حضور در بیمارستان و تایید مسمومیت بازیکنان سپاهان، رای به لغو بازی داد.
مدیر تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: صبح امروز تمامی اعضای تیم وارد اصفهان شدند و هم اکنون حال عمومی تمامی اعضای کاروان مساعد بوده و این تیم پس از بهبودی نسبی بازیکنان تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.
آوا چگونیان عصر شنبه (یکم مهرماه) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بانوان هندبالیست تیم هندبال بانوان سپاهان روز پنجشنبه برای برگزاری نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور عازم گچساران شدند.
وی ادامه داد: زمین لرزه‌ای به قدرت چهار ریشتر، ساعت هفت و سی دقیقه صبح پنجشنبه در بدو ورود تیم "هندبال سپاهان" به گچساران این شهر را لرزاند و با وقوع پس‌لرزه های متعدد، اعضای کاروان اعزامی سپاهان، مانند سایر مردم وحشت زده از هتل محل اقامت خود خارج شده و پس از آرام شدن زمین، به هتل بازگشتند.
مدیر تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه لغو دیدار هفته اول ۲ تیم ربطی به این زمین لرزه نداشت، گفت: ماجرای لغو دیدار تیم هندبال بانوان "فولاد مبارکه سپاهان" و "نفت و گاز گچساران" آن‌جا آغاز شد که پنجشنبه شب، تمامی اعضای کاروان بجز سه نفر، شامل پزشک، مدیر و مربی تیم سپاهان با مسمومیت غذایی مواجه و راهی بیمارستان گچساران شدند.
چگونیان اضافه کرد: پس از حضور نماینده فدراسیون، خانم "رقیه حیدری" که به عنوان ناظر بازی"فولاد مبارکه سپاهان" و "نفت و گاز گچساران" از طرف فدراسیون هندبال در گچساران حضور داشت و بررسی شرایط اعضای تیم، و گواهی بیمارستان و صورت جلسه فرمانداری و نیروی انتظامی گچساران، مقرر شد دیدار بین این ۲ تیم لغو شود و به زمان دیگری منتقل شود.
وی یادآور شد: این فصل با رویکرد جدید باشگاه سپاهان تمام اعضای تیم هندبال زنان سپاهان از بانوان بومی اصفهان هستند و تنها بازیکن غیربومی هندبال سپاهان در این فصل "الناز یارمحمدی" است که وی نیز دانشجو دانشگاهی در اصفهان است.
به این ترتیب دیدار تیم های "سپاهان" و "نفت و گاز گچساران" در تاریخ جدیدی که توسط فدراسیون هندبال تعیین می‌گردد برگزار خواهد شد.



تاریخ انتشار : 2 مهر 1402, 11:47



» اخبار مرتبط:

  • بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران مقابل شاهین شهر سپاهان پیروز شدند
  • لیگ برتر هندبال: نفت و گاز گچساران برابر سپاهان اصفهان پیروز شد
  • با دعوت از 8 تیم؛مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان برگزار می‌شود
  • تیم هندبال نفت و گاز گچساران در دیدار با تیم فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد
  • هندبال نفت و گاز گچساران برابر سپاهان اصفهان پیروز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟