مشروح اخبار


» مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از واحد مشاوره مالیاتی گچساران:خدمت توام با تکریم، اولویت ادارات امور مالیاتی است



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از واحد مشاره مالیاتی مدیریت امور مالیاتی گچساران گفت : خدمت توام با تکریم به مودیان سرلوحه کار ادارات امور مالیاتی است .

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از واحد مشاره مالیاتی مدیریت امور مالیاتی گچساران گفت : خدمت توام با تکریم به مودیان سرلوحه کار ادارات امور مالیاتی است .

به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان دراین دیدار ضمن خداقوت و گفت وگو با همکاران امور مالیاتی گچساران با تقدیر از تلاش این مجموعه، افزود: در واحد «مشاوره مالیاتی» کارشناسان آماده آگاهی بخشی و کمک به رفع ابهامات و اشکالات کار مودیان نسبت به قوانین مالیاتی هستند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیر و کارکنان واحد دادرسی مالیاتی گچساران نیز ضمن تقدیر از زحمات همکاران ، برلزوم تسریع بخشی روند امور تاکید کرد.
دراین دیدار طهماسب کرمی رئیس هیات حل اختلاف مالیاتی گچساران گزارشی از روند امور در این هیات ارائه کرد.
داریوش احمدی مدیریت امور مالیاتی گچساران با ارائه گزارشی از روند پرنده های مالیاتی این شهرستان افزود: میزخدمت و اتاق مشاور مالیاتی این اداره فرصت تبادل نظر و هم اندیشی با مودیان است و این مهم گام موثری در افزایش کمک به دانش مالیاتی مودیان نسبت به قوانین جدید مالیاتی خواهد بود.



تاریخ انتشار : 19 مهر 1402, 14:22



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد: میزخدمت مالیاتی تسریع بخش امور مودیان است
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:توجه به مقوله مشاوره و آموزش اولویت ادارات امورمالیاتی است
  • خداقوت مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همکاران در جهت رسیدگی به درخواست مودیان متقاضی بخشودگی جرائم مالیاتی
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:تسریع بخشی اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل
  • رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دنا معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟