مشروح اخبار


» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کند



معاون پرورشی و فرهنگی داره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف همبستگی با کودکان فلسطینی، مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس استان برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی داره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف همبستگی با کودکان فلسطینی، مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس استان برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز،حجت دبیقی با اعلام این خبر گفت: در این مسابقه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه می توانند نامه خود را در یک صفحه به کودکان فلسطینی بنویسند. .
وی با بیان اینکه این مسابقه فرصتی برای دانش آموزان است تا با تاریخ و فرهنگ فلسطین آشنا و از طریق هنر، صدای خود را به گوش جهانیان برسانند گفت: در این مسابقه دانش آموزان می‌توانند با بیان احساسات و عواطف خود، همدردی خود را با کودکان فلسطینی نشان دهند.
دبیقی ، مهلت ارسال آثار را ، ۷ آبان ماه ۱۴۰۴عنوان کرد و گفت: داوری آثار در تاریخ ۸ آبان ماه انجام خواهد شد که سه نفر از هر شهرستان به مرحله نهایی راه می یابند و جوایز آنها در روز ۱۳ آبان ماه اهداء می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد. در پایان گفت : علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق مدارس به معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستانها و مناطق تحویل دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد  مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کند

 



تاریخ انتشار : 22 مهر 1402, 10:48



» اخبار مرتبط:

  • معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+سوابق
  • کسب 8 رتبه توسط معلمان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در طرح پرسش مهر
  • معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد: پیشگیری از گرایش دانش آموزان به سمت اعتیاد مستلزم کارهای آموزشی و فرهنگی است
  • معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: اوقات فراغت تابستان یک فرصت طلایی برای دانش‌آموزان است
  • سرپرست ارشاد باشت: مسابقه نقاشی " غدیرشناسی " در باشت برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟