مشروح اخبار


» امام جمعه گچساران در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت



حجه الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز؛ در پیام تبریک حجه الاسلام هاشمی منش آمده است:
هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تفکر بسیج که ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد از برکات و الطاف جلیّه‌ خداوند بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد.
در ادامه این پیام آمده است: هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
این پیام می افزاید: مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه مردمی باعث شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشور بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد .
در ادامه این پیام آمده است: بسیج مردمی بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده رشادت، جوانمردی ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است .
در بخش پایانی پیام حجه الاسلام هاشمی منش آمده است: اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عرصه جهاد و مجاهدت های شورآفرین و حماسه ساز انقلاب اسلامی بویژه بسیجیان عزیز شهرستان گچساران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید .
۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.



تاریخ انتشار : 29 آبان 1402, 08:55



» اخبار مرتبط:

  • پیام مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویرحمد به مناسبت هفته بسیج
  • پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج
  • رئیس دادگستری چاروسا هفته بسیج را تبریک گفت
  • پیام تبریک شهردار قلعه رئیسی به مناسبت هفته بسیج
  • بخشدار چاروسا و رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هفته بسیج تبریک گفتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟