مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:فرهنگ و تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:فرهنگ و تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب است.
به گزارش راک نیوز،جلال رحیمی بیدک در نشست هم اندیشی بررسی روند اجرای طرح ها و برنامه های پیش روی این معاونت ،با تبریک هفته بسیج ،بر ضرورت شناخت تفکر بسیجی بین نسل‌های آینده تأکید کرد و افزود:باید روحیه و تفکر بسیجی در بین نسل آینده کشور نیز ترویج یابد چراکه تفکر بسیجی ضامن بقای کشور در مقابل هجمه های فرهنگي دشمنان است.
وی مدارس را سنگری در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان دانست و گفت: فرهنگیان و معلمان با اجرای منویات رهبری نقش مهمی در مقابله با این هجمه و تربیت نسل آتی بر عهده دارند.
رحیمی بیدک با تاکید بر اجرای درست طرح ها و برنامه های پیش روی حوزه آموزش ابتدایی افزود:ارتقا کیفیت آموزش و تربیت و پرورش دانش آموزان قوی در قالب ۶ ساحت از اولویت های اصلی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است.
در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس از بسیجیان و جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
**************************
همزمان با سراسر کشور :
   برگزاری رویداد قرآنی آوای آسمانی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی در کهگیلویه و بویراحمد 
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی استان خبر داد.
به گزارش راک نیوز،عبدی صفایی نیک در جمع خبرنگاران گفت:مهمترین رسالت مؤسسان مدارس غیر دولتی علاوه بر فعالیت های آموزشی، تربیت دانش آموزان صالح در تراز جمهوری اسلامی می باشد که بتوانند الگوی خوبی برای جامعه باشند.
وی گفت : سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی را در مدارس غیردولتی و هیات امنایی سراسر کشور با عنوان رویداد بزرگ قرآنی «آوای آسمانی» برگزار کند‌ .
 صفایی افزود : این رویداد مهم و بزرگ همزمان در ۱۱۹ مدرسه غیردولتی و ۷۰ مدرسه هیأت امنایی استان کهگیلویه وبویراحمد که بیش از ۱۰۰ دانش آموز دارند در روز یکشنبه ١٢ آذر ماه جاری برگزار می شود. 
وی ، ضمن قدردانی از توجه مؤسسان به ارتقای کیفیت آموزشی، خواستار تقویت فعالیت های پرورشی در مدارس غیردولتی شد
و ی افزود : برنامه های خوبی در حوزه قرآن، عترت و نماز در مدارس غیر دولتی در حال انجام است که ضرورت دارد در زمینه مسائل پرورشی فعال بیشتری داشته باشند.
صفایی نیک اظهار امیدواری کرد : با کمک و همکاری اداره قرآن . عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان. مؤسسان ، مدیران وسایر عوامل اجرایی مدارس ، شاهد پویایی بیشتر  مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی در مسائل فرهنگی و پرورشی باشیم.
**************************
رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد:
نقش روابط عمومی ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تعیین کننده است
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش روابط عمومی ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدا تعیین کننده و فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده است.
به گزارش راک نیوز،سید ولی موسوی در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و همه ما برای انتقال فرهنگ ،تفکر و آرمان‌های شهدا وظیفه داریم.
وی بیان کرد: کنگره شهدای استان یک رویداد مهم فرهنگی است که دستگاهها برای برگزاری باشکوه این کنگره باید از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.
موسوی، با بیان اینکه 102 شهید فرهنگی و ۴۴۶ شهید دانش آموز در سطح استان داریم که یک سوم شهدای استان را تشکیل می‌دهند گفت: برنامه های متنوعی در حوزه دانش آموزان و فرهنگیان در راستای برگزاری اجلاسیه های متعدد در 13 شهرستان و منطقه پیش بینی شده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان ، از نصب تمثال شهدای فرهنگی و دانش آموزی در سطح ادارات شهرستانها ، مناطق و مدارس خبر داد گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش آموزی ،برگزاری یادواره های شهدا و تهیه فیلم کوتاه از سبک و زندگی شهدا ،از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان است.
موسوی، خواستار خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه های کنگره شهدای استان شد وگفت: تولید محتوا و استفاده از ظرفیت رسانه ها ،تقسیم کار بین ادارات و انجام کارهای شاخص و ماندگار،استفاده از ظرفیت تشکلهای مردمی و اطلاع رسانی منظم از برنامه های کمتیه های مختلف تا زمان اجرای کنگره مد نظر مسئولان برگزاری کنگره قرار بگیرد.



تاریخ انتشار : 6 آذر 1402, 06:29



» اخبار مرتبط:

  • مدارس غیردولتی هم عرض آموزش و پرورش نیستند
  • معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:اجرای برنامه های متنوع قرآنی در مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی با مشارکت موسسات قرآنی
  • شهریه مدارس هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد حدود 33درصد کاهش یافت
  • دبیر کمیته پروژه مهر آموزش وپرورش خبرداد: آمادگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برای استقبال از دانش آموزان و آغاز سال تحصیلی جدید
  • معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: اجرای 38 برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟