مشروح اخبار


» درخشش جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید تا نماز/دستگاه‌های برتر در برپایی ستون دین



سازمان جهاد کشاورزی بعد از درخشش قابل تقدیر در شاخص‌های تخصصی تولید، این‌بار در فریضه الهی نماز، دستگاه برتر در ششمین اجلاس استانی کهگیلویه و بویراحمد شد.

سازمان جهاد کشاورزی بعد از درخشش قابل تقدیر در شاخص‌های تخصصی تولید، این‌بار در فریضه الهی نماز، دستگاه برتر در ششمین اجلاس استانی کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند در اجلاسیه استانی نماز با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه اظهار کرد: نماز در دستگاه‌ها و نهادهایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مساجد و مدارس که مدیران آینده را تربیت می‌کنند باید جدی‌تر از هر دستگاهی اهمیت داده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: در راستای ترویج فرهنگ نماز و عملیاتی کردن سند پنج‌ساله نماز برخی ادارات از جمله جهاد کشاورزی خوب عمل کرده‌اند، که هدف از این اجلاسیه تشویق و ترغیب این دستگاه‌ها است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این اجلاسیه 
بیان کرد: با استفاده از سامانه سجاده دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و دستگاه هایی نمره لازم را کسب و رتبه های برتر را کسب کردند.
قاسمی گفت: سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد، اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره‌کل فناوری و ارتباطات، اداره کل پست، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، استانداری، علوم پزشکی، بانک سپه، تامین اجتماعی و استاندارد دستگاه های برتر در زمینه اقامه نماز بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
سید علی معتمدی‌پور در پایان این اجلاسیه از دست استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان لوح تقدیر گرفت.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1402, 15:49



» اخبار مرتبط:

  • رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در اجلاس نماز/" معتمدی‌پور" این بار در حوزه فرهنگ و دین روی سکو رفت
  • کسب رتبه برتر سال ۱۴۰۰ شورای اقامه نماز اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاه های اجرایی استان
  • معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:برگزاری نمازجماعت در ادارات زمینه ساز ارائه مطلوبتر خدمات به مردم است
  • معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بیش از سنوات گذشته مورد توجه قرار گیرد
  • نخستین اجلاس استانی نماز در گچساران برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟