مشروح اخبار


» موحد و دشمن زیاری ،اقیانوس وحدت و همدلی



امروز سید محمد موحد میهمان ایل سترگ و تاثیر گذار دشمن زیاری بود.این همایش دارای اهمیت فوق العاده ای بود به گونه ای که از مدتها پیش مخالفان و منتقدان دائمی ایشان با انواع ترفندها و تهمت ها سید محمد موحد را متهم به قومیت گرایی و انحصار طلبی متهم کرده و گوی سبقت را از هم ربوده اند.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


موحد و دشمن زیاری ،اقیانوس وحدت و همدلی

 
امروز سید محمد موحد میهمان ایل سترگ و تاثیر گذار دشمن زیاری بود.این همایش دارای اهمیت فوق العاده ای بود به گونه ای که از مدتها پیش مخالفان و منتقدان دائمی ایشان با انواع ترفندها و تهمت ها سید محمد موحد را متهم به قومیت گرایی و انحصار طلبی متهم کرده و گوی سبقت را از هم ربوده اند.
به خصوص با توجه به ثبت نام یکی از یاران قدیمی موحد از این منطقه تلاش گسترده ای را آغاز کردند که دشمن زیاری موحد را رها کرده و رای چندانی در این ایل بزرگ و تاثیر گذار ندارد.در آخرین مورد در واپسین لحظات دیروز و دیشب و امروز به طور گسترده وپیوسته در فضای مجازی خبر از عدم استقبال و کنسل شدن همایش امروز قلعه دختر‌می‌دانند.اما مردم شریف این ایل بزرگ با هوشمندی خود با خلق حماسه ای به یاد ماندنی اقیانوسی از شور و شعور و وحدت و همدلی را خلق نمود.همایش دشمن زیاری چند پیام مهم و معنی دار به جامعه کهگیلویه بزرگ مخابره کرد که به اختصار بیان می‌شود.
 پیام اول این همایش این بود که انتخابات یک پدیده ملی است لذا تمام مولفه های آن باید ملی دیده شود.یکی از مولفه های مهم این پدیده نامزدهای انتخاباتی هستند .مردم دشمن زیاری با حضور فیروزه ای و یک دست خود نشان دادند که به این مقوله نگاه ملی دارند و با انتخاب سید محمد موحد به عنوان یک چهره ملی به این جنبه از انتخابات ردای عمل و اجرا پوشاندند.
 پیام دوم همایش این بود که انتخابات عرصه لج و لج بازی و چشم و هم چشمی محلی و خرده فرمایشات شخصی نیست.انتخابات فرصتی برای عرض اندام و قدرت نمایی نیست.انتخابات عرصه نوکری مردم است و تعارف بردار نیست ‌.
پیام سوم این همایش این بود که انتخابات عرصه قوم و قوم گرایی و پافشاری بر مطالبات قومی و قبیله ای نیست.انتخابات عرصه عبور از مطالبات قومی و پرداختن به مطالبات ملی است. انتخابات عرصه اردو کشی فامیلی و قدرت نمایی محلی و طایفه ای چشم و هم چشمی طایفه ای نیست‌.با توجه به اینکه برادر بزرگواری از این طایفه بزرگ نیز در عرصه انتخابات حضور دارد‌‌.مردم فهیم دشمن زیاری با این حضور آگاهانه خود نشان دادند در انتخابات و خدمت به مردم با کسی تعارف ندارند ولو برادر خود باشد .
 پیام چهارم اینکه مردم هوشمند دشمن زیادی با خلق حماسه امروز پاسخ محکم و دندان شکنی به برخی فعالان مجازی خود شیفته و اجاره ای دادند که با سو استفاده از حضور نامزدی از این طایفه،القائات بیمار گونه ذهنی و برخی نظر سازی های ساختگی و موهوم خود مبنی بر سوم شدن موحد در انتخابات را به جامعه القا می‌کردند .انشاله این عزیران و سایر مخالفان عبرت و درس لازم را از همایش فیروزه ای پوشان امروز دشمن زیاری گرفته باشند
پیام پنجم و در واقع بیت الغزل موضوع اینکه عشق و علاقه مردم به موحد دو طرفه و یک دریایی لا یتناهی است که هیچ مانعی اعم از فردی و جریانی و گروهی و قومی و قبیله ای نتوانسته و نمی‌تواند در مقابل امواج خروشان این دریای خروشان مقاومت نماید .رابطه موحد و مردم دریایی است همواره خروشان و مواج که حد و مرز ان نه تنها به حوزه کهکیلویه بزرگ بلکه به حوزه زاگرس ادامه دارد.خط قرمز بین موحد و مردم خدمت بی منت است و بس .بدیهی است کم ابی برخی رودخانه های فصلی و موسمی و انحراف مسیر آنها تاثیری بر خروش این دریای خدمت نخواهد داشت.این دریا با اتکا به رای مردم دیار کهگیلویه بزرگ در ۱۱ اسفند بار دیگر خواهد خروشید و همه موانع را از سر راه بر خواهد داشت.



تاریخ انتشار : 19 بهمن 1402, 14:39



» اخبار مرتبط:

  • پیام گردهمایی چنگلوا
  • راه ادامه دارد؛ خروش مردمی همدلی با موحد ؛ از طیبی وتامرادی تا دشمن زیاری
  • وحدت دشمن زیاری در انتخاب سید محمد موحد/خروش همسایگان مارون/تصاویر
  • موج جدایی یاران عدل هاشمی پور ادامه دارد/یکی دیگر از نیروهای تاثیر گذار نماینده کهگیلویه بزرگ به موحد پیوست+عکس
  • راه ادامه دارد؛ خروش مردمی همدلی با موحد ؛ از طیبی و میرسالاری تا دشمن زیاری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟