مشروح اخبار


» موحد و سوالات بی پاسخ از منتقدان



در این ایام رفته رفته فضای انتخاباتی شکل و شمایل واقعی‌تری به خود گرفته .گرچه هنوز وارد فاز اصلی تبلیغات نشده ایم اما فعالیت های که به صورت میدانی در جریان است دست کمی از تبلیغات رسمی ندارد.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

موحد و سوالات بی پاسخ از منتقدان 

در این ایام رفته رفته فضای انتخاباتی شکل و شمایل واقعی‌تری به خود گرفته .گرچه هنوز وارد فاز اصلی تبلیغات نشده ایم اما فعالیت های که به صورت میدانی در جریان است دست کمی از تبلیغات رسمی ندارد. در این میان نگاهی به سخنرانی جناب آقای موحد نماینده فعلی و ادوار کهگیلویه حاوی نکاتی مهم است.یکی از این نکات پرسش های منطقی و مستدل موحد از منتقدان است که تاکنون هیچ گونه پاسخی دریافت نشده است و البته نخواهد شد.البته این شیوه و مدل پرسش گری موحد در ادوار مختلف مسبوق به سابقه است.
در مقدمه اصولا گفته میشود دو دسته دروغ گویی داریم. برخی حرفای کذب و دروغ خیلی سطحی هستند و بلافاصله صحت و سقم ان مشخص میشود اما برخی سخنان کذب دارای ریشه ای عمیق بوده و به راحتی قابل تکذیب نیست و اندکی زمانبر است.اخبار کذبی که در خصوص جناب آقای موحد مطرح می‌شود خوشبختانه عمدتا از نوع اول است.
یکی از سولات بی پاسخ موحد در جلسه شورای وحدت اصولگرایان مطرح شد.در پاسخ به برخی عزیزان جوانی که ایشان را متهم به تلاش برای رد صلاحیت کاندیدای مورد نظر می نمود سوال کردند که موحد چه انگیزه ای و یا به عبارت بهتر چه رعب و ترسی از حضور فلان نامزد داشته است؟رای بالا و بالاخره چه دلیل محکمه پسندی پشت این تصمیم موحد در صورت صحت بوده است ؟بالاخره هر اقدامی باید حداقل هایی از منطق و استدلال را به همراه داشته باشد.تلاش رقبا برای رد صلاحیت همدیگر گرچه کاری به شدت خلاف اخلاق و انسانیت است اما معمولا آنطور که تجربه نشان می‌دهد در صورت ارتکاب، علت اصلی ترس از پایگاه رای فرد رد شده است.جناب آقای موحد حتی حاضر شد در صورت اثبات این ادعا در حضور جمع حاضر از انتخابات کنار برود.
سوال بی پاسخ دوم در اجتماع مردم لنده مطرح شد و آن هم این بود که موحد چه منافعی در ایجاد کارشکنی در ساخت جاده لنده به تشان دارد؟
 مدتهاست برخی سایت های خبری در خصوص این جاده قلم فرسایی می‌کنند و موحد را متهم به عدم همکاری در این پروژه می‌کنند.جالب است همین سایت ها در کنار این مطلب لنده را پایگاه مطمن رای موحد هم می‌دانند.کنار گذاشتن این دو موضوع کنار هم حکایت از یک تناقض آشکار دارد.
 در کنار سوال موحد یک سوال جانبی دیگر هم مطرح هست و آن اینکه مگر می‌شود موحدی که تمام وقت ،انرژی ،زندگی و آبروی خود را برای عمران و سازندگی کهگیلویه بزرگ گذاشته است. با اجرای چنین پروژه بزرگی که برکات فراوانی برای منطقه خواهد داشت مخالفت یا کارشکنی نماید.چنین ادعایی با هیچ منطق و استدلالی همخوانی ندارد.
 البته همانطور که جناب اقای موحد هم مطرح کردند این پروژه توسط ایشان پیگیری شده و مستندات هم در سازمان برنامه و بودجه موجود است.از طرفی مردم شریف و رشید لنده هم به ایشان اعتماد کرده و پاسخ این سوال موحد را با حضور باشکوه خود در همایش دیروز به صورت عملی دادند و در ۱۱ اسفند نیز آن را با رای بالا به موحد مستند خواهند نمود.
 با یادی از انتخابات دوره چهارم مجلس و یکی دیگر از سوالات بی پاسخ موحد مطلب را به پایان می‌بریم.در آن دوره، طرفداران یکی از نامزدهای فعلی کهگیلویه که در دوره سوم نیز نامزد شده و رای نیاورده بود به حاج آقای موحد پیوستند.نامزد مربوطه با ادبیات پرخاشگرانه خاص خود افراد رها شده از اردوگاه خود را دزد و قاچاقچی و فاسد و..... معرفی کرد .جناب آقای موحد هم در نطق انتخاباتی رسمی در گچساران این سوال را از نامزد مورد اشاره مطرح کرد که این عزیزان که امروز به ما پیوسته و متهم به دزدی و فساد و قاچاق و ‌....متهم شده اند بفرمایید در دوره قبل همراه چه کسی بوده اند?



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1402, 07:11



» اخبار مرتبط:

  • نقش موحد در توزیع قدرت و تولید دموکراسی پاسخی به یاداشت ( مشروطه، موحد و عدم پاسخگویی)
  • تازه ترین اظهارنظر "موحد"پیرامون شرکت درانتخابات ومشخص کردن حوزه انتخابیه اش
  • پیام گردهمایی چنگلوا
  • خیرالله انصاری در قلعه رئیسی به نفع موحد کنار رفت
  • انصراف یک کاندید دیگر به نفع سید محمد موحد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟