مشروح اخبار


» امام جمعه گچساران؛ رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند



امام جمعه گچساران گفت: رسانه‌ها جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در ۱۱ اسفند تلاش نمایند.

به گزارش راک نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عنایت هاشمی منش در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور مردم در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دو پیام مهم داشت که نخستین پیام آن به دشمن بود که همچنان پای انقلاب بوده و هستیم و پیام دیگر مطالبه‌گری از مسئولین بود.
امام‌جمعه گچساران با بیان اینکه این پیام‌ها باید به داخل و خارج مخابره شود ادامه داد: مردم در این حضور پایبندی خود را به انقلاب اعلام کردند و گفتند خط قرمز ما انقلاب و اسلام است.
وی افزود: مردم شایسته خدمت، تکریم و تجلیل هستند و این تکریم با خدمت به مردم نشان داده می‌شود و مسئولین قدر مردم را بداند.
وی گفت: انسان در راه خدا و مسیر الهی باید ثبات قدم باشد و به عهد و پیمانی که با خدا بسته وفادار باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی‌منش در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: رسانه‌ها جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در ۱۱ اسفند تلاش نمایند.
وی با بیان اینکه انتخابات اساس هویت‌بخشی و اقتدار کشور است عنوان کرد: رای ندادن به معنی رای دادن به غیر است.
حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی منش در ادامه بیان کرد: رسانه‌ها فضای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نمایند.
حجت‌الاسلام هاشمی منش اظهار کرد: در انتخابات از انصاف نباید خارج شد و متأسفانه برخی نامزدهای انتخاباتی از روش تخریب استفاده می‌کنند که کاری بس غلط است، کاندیدایی در انتخابات قوی این است که برنامه‌ها و نقاط قوتش را بگوید نه اینکه طرف مقابل را بکوبد پس رعایت تقوای سیاسی هم مهم است، متأسفانه طرف نرسیده شمشیر از رو می کشد که این موضوعات اثر بد در جامعه می‌گذارد و رسانه‌ها باید این جَوها را ترمیم کنند.
وی در ادامه به جزییات برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تا به امروز بر هیچ‌کسی پوشیده نبوده و نیست و همواره روحانیت در مسیر دفاع از دین مردم و نظام اسلامی در خط مقدم بوده است و همچنان هم علمدار خدمت و مبارزه با استبداد و استعمار است هر چند روحانیت از متن مردم هستند و نباید مردم را از روحانیت جدا کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی منش ادامه داد: یادواره شهدای روحانی فضای خوبی در معرفی نقش روحانیت در انقلاب و همچنین بیان مظلومیت‌های این قشر دارد.
وی عنوان کرد: یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های گچساران و باشت یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با سخنرانی آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، روایتگری حاج حسین یکتا از پیشکسوتان جهاد تبیین و حضور آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
امام‌جمعه گچساران در پایان یادآور شد: دغدغه خبرنگاران باید رفع شود و معتقدم که تکریم خبرنگار تکریم یک فرهنگ است که دارای اخلاق، نوعی دوستی، جهاد تبیین و... است.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1402, 08:40



» اخبار مرتبط:

  • یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.
  • جزئیات مراسم تکریم و معارفه امام جمعه گچساران از زبان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان
  • امام جمعه گچساران؛ مردم ايران یازدهم اسفند دشمنان نظام را مايوس خواهند كرد
  • امام جمعه گچساران از فقدان حضور مسوولان در نماز جمعه انتقاد کرد/مسئولین از مردم فاصله نگیرند
  • شهدای روحانی نقش مهمی درپیروزی انقلاب داشتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟