مشروح اخبار


» تنور داغ انتخابات مجلس با جلسات خانگی نامزدها در گچساران و باشت



جلسات خانگی و محفلی داوطلبان تایید صلاحیت شده شهرستانهای گچساران و باشت این روزها با شدت هر چه تمام جریان و با تدارک برنامه سخنرانی و جلسه خانگی هر کدام از این افراد برای روزهای پیش رو، تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستانها داغ شده است.

برگزاری جلسات خانگی که از ماه‌ها پیش و بر اساس رسم دیرینه در دو روز آخر هفته در منزل یکی از هواداران آنها برگزار می‌شود، در هفته‌های اخیر نیز برپا بود و این روزها نیز این جلسات به شکل مداوم و هر شب برگزار می‌شود.
برپایی این گونه جلسات که به نوعی اردوکشی رقبای انتخاباتی نیز محسوب می‌شود، طی چند روز گذشته با اعلام اسامی جمعی دیگر از تایید صلاحیت‌شدگان شکل جدی‌تر و حساس‌تری به خود گرفته است.
زمان و مکان برگزاری این نوع جلسات طی چند روز اخیر به طور مکرر توسط پیامک و اطلاعیه صادر و منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل شده بین شهروندان و هواداران نامزدها تعیین و اعلام شده است.
این روزها، تصاویر و ویدیوهای متنوع و متعددی از جلسات خانگی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روستاهای حوزه انتخابیه و نیز در محلات شهرها برپا می‌شود، در حال نشر است و همگان با شور و شوق، در حال تعقیب روند برپایی این جلسات، محتوای منتشر شده، وعده‌ها و سخنان نامزدها در این جلسات هستند.
برگزاری جلسات خانگی و محفلی به موضوعی برای اثبات برتری داوطلبان انتخاباتی در شهرستان های گچساران و باشت تبدیل شده و به نظر می‌رسد که در روزهای آینده نیز بر رونق این شیوه تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد افزوده شود.
علاوه بر جلسات محفلی و خانگی، مراسم ترحیم درگذشتگان نیز از حضور ناگهانی نامزدهای مجلس و هواداران آنها در امان نمانده و صاحبان عزا و حاضران در مراسم ختم همه روزه شاهد حضور آنها هستند و این وضعیت یک پای ثابت فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها به شمار می‌رود به طوری موجب مزاح شهروندان شده و حتی برخی داوطلبان، به «نامزد مردگان» مشهور شده اند.
سرکشی به روستاهای دور و نزدیک، دیدار با ریش‌سفیدان و افراد صاحب نفوذ، رفتن به ملاقات افراد بیمار و درمانده و دادن وعده‌های ریز و درشت از جمله روش‌های تبلیغاتی این روزهای داوطلبان انتخابات مجلس به شمار می‌رود که با وجود نگرش نه چندان مثبت مردم به این اقدامات، عملا به ایجاد شور انتخاباتی منجر شده است.
تدارک جلسات محفلی و اختصاصی با اقشار پررای مثل هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان، زنان و حتی کارگران برای همسو کردن آنها و استفاده از وجهه آنها برای جمع کردن رای هم از دیگر ابزارهای تبلیغاتی داوطلبان به شمار می‌رود که این روزها در فضای انتخاباتی مرسوم شده است.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1402, 16:55



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه شماره 9 ستاد انتخابات كشور
  • دلیل لغو جلسه احزاب اصلاح طلب چه بود؟
  • برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس اعلام شد
  • تقویم کامل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد+فهرست
  • قشون کشی در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟