مشروح اخبار


» نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز برگزار می شود



احمد همتی بوشهری پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شیراز از 24 بهمن سال جاری به مدت 9 روز در قالب هشت گروه در تالار حافظ شیراز برپا خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حمایت از هنرمندان موسیقی استان فارس همواره مد نظر ما بوده و هست، اضافه کرد: جشنواره نهم موسیقی شیراز با هشت گروه شاهد 9 اجرا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی فجر شیراز در بخش بین المللی 2 گروه، کشوری سه گروه و استانی سه گروه اجرایی شده ، بیان داشت: شعر و موسیقی مهمترین ابزار ارتباط با مردم است.

این مقام فرهنگی افزود: در آینده نزدیک جشنواره بین المللی شعر فجر به میزبانی شیراز با حضور استان های همجوار برگزار می شود.

همتی در خصوص نمایش فیلم های مستند موسیقی در حاشیه جشنواره موسیقی فجر شیراز گفت: نمایش فیلم های مستند در تالار غزل با محوریت موسیقی با 10 فیلم در تالار غزل پخش می شود که این امر برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در بخش موسیقی پاپ، اجرای رضا یزدانی و در موسیقی ایرانی با حضور گروه ادیب را در جشنواره نهم موسیقی شیراز خواهیم داشت، افزود: گروه رسیتال پیانو از جمله گروه های خارجی از کشور هلند، این جشنواره است.

همتی با اشاره به اینکه بیست هشتمین جشنواره یک روز زودتر از تهران آغاز می شود، گفت: این جشنواره یکی از با کیفیت ترین جشنواره های موسیقی برگزار شده تاکنون محسوب می شود.



تاریخ انتشار : 21 بهمن 1391, 00:45



» اخبار مرتبط:

  • آغاز جشنواره ملی موسیقی فجر فردا در یاسوج
  • برترین های بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در یاسوج معرفی شدند.
  • بهنام صفوی با "سوء‌تفاهم" به شیراز آمد +عکس
  • یاسوج میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر
  • تصاویرداغ از هنرمندان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟