مشروح اخبار


» سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد



با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب شد. 

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب شد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل حوزه استاندار سرپرست جدید دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.
سید جوادهاشمی در این مراسم با اشاره به نقشه دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده گفت: زنان و مادران نقش موثری در مسائل تربیتی و اخلاقی در خانواده دارند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: طی سال های اخیر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که امور بانوان استانداری استان به جد پیگیر اعتبارات و برنامه های مربوط به فرزندآوری و جوانی جمعیت بود.
وی بیان کرد: موضوع دیگری که در دستور کار حوزه زنان استانداری قرار گرفت پیگیری برای پرداخت تسهیلات ازدواج بود و کارهای خوبی نیز انجام گرفت.
هاشمی از واگذاری زمین به یک هزار و 814 خانواده در طرح ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره و عنوان کرد:اجرایی و عملیاتی شدن مشوق های دولت برای ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن قدردانی از اقدامات سرپرست سابق دفتر امور زنان و خانواده مشکلات خانوادگی را علت اصلی عدم پذیرش مسئولیت امور بانوان برای مدیرکل سابق دانست و بیان کرد: آسیب های حوزه زنان شناسایی و از طریق ارتباط با جامعه فرهنگی و قرآنی و همچنین خیرین رفع شود.
سرپرست سابق امور بانوان و خانواده استانداری هم با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت به استان 79 میلیارد تومان به حوزه بانوان اختصاص یافت، گفت: این اعتبار برای ساخت سالن ورزشی، پارک بانوان، کمک به زوج های نابارو و رفع آسیب های اجتماعی حوزه زنان اختصاص یافت که پیگیر جذب این میزان اعتبار هستیم.
بتول محمدی با بیان اینکه در راستای جوانی جمعیت ستاد خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری ها تشکیل شد، گفت: سهم استان از محل بند(ح) تبصره 9 ماده واحده قانون بودجه یک میلیارد و 730 میلیارد تومان بود که طبق آبین نامه 30 درصد به زنان شاغل در ادارات و 70 درصد در راستای ارتقاء سلامت و آموزش جامعه هدف باید اختصاص داده شود.
در پایان از زحمات بتول محمدی تجلیل و سیده راضیه مختاری یوسف آباد به عنوان سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1402, 14:39



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:۱۱۹ میلیارد تومان در سفر دور دوم به حوزه بانوان استان اختصاص داده شد
  • تغییر یکی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بانوان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و توانمند می‌شوند
  • بانوان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و توانمند می‌شوند
  • معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟