مشروح اخبار


» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:مستندهای "شوتی" و "ماهر" پرچمداران جشنواره ملی فیلم بسیج/دو جایزه مهم برای فیلمساز هم استانی



رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتخار آفرینی کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی فیلم بسیج در کشور خبر داد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتخار آفرینی کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی فیلم بسیج در کشور خبر داد.




به گزارش راک نیوز،سرهنگ جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت:در اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج، دیپلم افتخار به اثر "ماهر" و همچنین دیپلم افتخار، رتبه دوم به اثر «شوتی» به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.




وی افزود:مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج عصر جمعه ۱۸ اسفند با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور و جمعی از هنرمندان همچون جمال شورجه، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند، مسعود فروتن، هوشنگ توکلی، جهانگیر الماسی، مرتضی کاظمی، محسن علی اکبری، رهبر قنبری و … در سالن همایش‌های موزه ملی ایران برگزار شد.



رییس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه افزود:در ابتدای این مراسم آرش زینال خیری دبیر جشنواره ملی فیلم بسیج از سرداران سلیمانی و معروفی و حمایت‌های آنها در این جشنواره تشکر کرد و گفت،این جشنواره در ۲ مرحله برگزار شد که در مرحله اول جشنواره در استان‌ها برگزار شد و آثار منتخب استان‌ها برای شرکت در بخش ملی به تهران ارسال شدند و از ۶۰۶ اثر ارسالی ۱۹۶ اثر به بخش ملی راه یافتند.



لازم به ذکر است در بخش مستند جشنواره:
دیپلم افتخار و جایزه نقدی به اثر "ماهر" و همچنین رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به اثر «شوتی» به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.




سید محمد سلیمی راد کارگردان خوشنام و موفق استان، یادگار سردار شهید سلیمی راد می باشد که تا کنون افتخارات زیادی در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای خارجی دیگر برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کرده است.



تاریخ انتشار : 18 اسفند 1402, 23:40



» اخبار مرتبط:

  • نمایش فیلم های "وُرد" و "شوتی" به کارگردانی محمد سلیمی راد در خانه هنرمندان ایران
  • درخشش محمد سلیمی راد در جشنواره ملی مستند تلویزیون
  • با حضور بیش از ۴۰ کشور جهان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در خلیج فارس آغاز شد/ سرباز شماره صفر در بین نامزد های دریافت جایزه بهترین مستند بلند
  • راه یابی فیلم های (ورد،شوتی)به کارگردانی محمد سلیمی راد به جشنواره تصویر سال
  • هنرمندان موفق سینما در دهدشت تجلیل می شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟