مشروح اخبار


» 3 منتخب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در یک قاب



محمد بهرامی، غلامرضا تاجگردون و حجت الاسلام سید محمد موحد پس از یک انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز یازدهم اسفند امسال به عنوان منتخبان آنان در مجلس دوازدهم انتخاب شدند.

به گزارش راک نیوز،مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که ۵۳۴ هزار نفر آنان واجد شرایط رای دادن در انتخابات یازدهم اسفند بودند و با بیش از ۶۴ درصد دارای بیشترین میزان مشارکت در میان استان های کشور بود.

در شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون محمد بهرامی از جبهه اصلاح طلبان با بیش از ۷۱ هزار رای به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه به بهارستان راه پیدا کند.
در حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت براساس همایش های تبلیغاتی که برگزار می شد پیش ازبرگزاری انتخابات بسیاری ازفعالان سیاسی اعتقاد داشتند که غلامرضا تاجگردون موفق به راهیابی به خانه ملت برای چهارمین بار پیاپی خواهد شد او توانست اعتماد بیش از ۴۱ هزار نفر مردم این منطقه را به دست آورد.
در حوزه انتخابیه شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده نیز پس از رقابتی نه چندان نزدیک حجت الاسلام سید محمد موحد با بیش از ۴۸ هزار نفر به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه معرفی شد.



تاریخ انتشار : 19 اسفند 1402, 18:00



» اخبار مرتبط:

  • رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعلام رسمی منتخبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نتیجه انتخابات در کهگیلویه بزرگ مشخص شد + اسامی و میزان آرا
  • اسامی نامزدهای منتخب در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • حسینی پور کرسی ۲۵۷ بهارستان را تصاحب کرد
  • اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم تایید شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟