مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد : روسای شهرستانهای مناطق بر اساس شاخص‌ها ارزیابی می شوند



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روسای شهرستانهای مناطق بر اساس شاخص‌ها ارزیابی می شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روسای شهرستانهای مناطق بر اساس شاخص‌ها ارزیابی می شوند.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی آرند در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات. آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق سردسیری گفت: آموزش و پرورش زیربنای تحول در جامعه است و رسالت عظیمی در تربیت نیروی انسانی عهده دار است.
وی با بیان اینکه برای ارتقا آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین و بر اساس ۱۲برنامه تحولی وزارت باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم گفت: روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق به شکل عملیاتی تا حصول نتیجه برنامه ها را جهت کیفیت بخشی آموزشی پیگیری کنند.
وی برنظم اداری و برنامه محوری تاکید کرد و‌گفت: بر اساس شاخص‌های فعالیتهای کاری هر معاونت ، روسای شهرستانها و‌مناطق ارزیابی و ادارات موفق تشویق خواهند شد.
جمالی افزود: تحت هیچ شرایطی نمی پذیریم که آموزش و پرورش در برخی شاخص‌ها در رتبه آخر کشور باشد و باید همه همت کنیم که شاخص‌ها ارتقا یابد.
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و‌ تاکید کرد: سازماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی آینده تا پایان تیرماه انجام گیرد.
جمالی آرند گفت؛ در آموزش و پرورش دنبال کار هستیم و از همه ظرفیت‌ ها برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استفاده شود.



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402, 10:31



» اخبار مرتبط:

  • معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: کارگاه آموزشی ویژه معاونان ،کارشناسان آموزشی و مدیران مدارس دوره دوم متوسطه نظری شهرستانها و مناطق برگزار می شود
  • اولین انتصاب در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد/معاون آموزش متوسطه اداره کل منصوب شد
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبرداد: برنامه های تحولی برای ارتقاء کیفیت آموزش در کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود
  • مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: سند تحول بنیادین ریل گذاری برای تربیت و پرورش انسان های متعهد و صالح در تراز انقلاب اسلامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟