مشروح اخبار


» در تودیع و معارفه شهردار دهدشت با حضور معاون عمرانی استاندار چه گذشت؟



مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید دهدشت با حضور مسولان استانی و شهرستانی در سالن‌ کنفرانس فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش راک نیوز،مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید دهدشت با حضور مسولان استانی و شهرستانی در سالن‌ کنفرانس فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در آیین تکریم و معارفه شهردار دهدشت به بلاتکلیفی این شهر اشاره کرد و گفت: با تدبیر شورای شهر شهردار معرفی شد و امید است که شهردار جدید بتواند آنچه ضرورت دارد برای شهر هفت گنبد با برنامه‌ریزی های کوتاه و بلند مدت با همراهی شورا انجام بگیرد. وی با بیان اینکه تغییرات در شهر باید محسوس باشد که شهروند متوجه تغییرات شود، گفت: به خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ دهید. وحدانی فر به مشکلات متعدد مردم دهدشت در حوزه رفاه عمومی اشاره کرد و گفت: ما در این شهر فضای ورزشی، تفریحی و فضای سبز مناسب نداریم. وی نبود پارک بانوان در دهدشت را یادآور شد و گفت: در شهر ۶۰ هزار نفری برای قشر بانوان فضای رفاهی وجود ندارد.حجت‌الاسلام وحدانی فر یکی از ویژگی های یک شهردار را شجاع بودن عنوان کرد و گفت: باید منافع عمومی مردم را بر منافع شخصی گروه ها و احزاب ترجیح دهد.وی با بیان اینکه مشکلات شهر با بله قربان گویی حل نخواهد شد، افزود: با شجاعت و قاطعیت برای مردم تلاش کنید و امید است که همه ما دست به دست دهیم و شهردار جدید را یاری دهیم.
*****************************
سید حمزه محقق زاده در آیین تکریم و معارفه شهردار دهدشت، گفت: جمعیت ۵۰ هزار نفری دهدشت انتظاری که از شورای ششم داشتند انتخاب شهردار خوب و پاکدست بود. وی اعضای شورای ششم دهدشت را انسان‌های فرهیخته عنوان کرد و با اشاره به مطالبات مردم از شهردار، افزود: مردم می‌بینند و افراد را می‌شناسند و قضاوت عجولانه ندارند، امید است که به خواسته های مردم توجه ویژه شود.محقق خاطرنشان کرد: مردم فهیم و آگاه هستند، می دانند در این انقلاب و نظام چه خدماتی شکل گرفته و همیشه قدردان هستند.وی حضور مردم پای صندوق‌های رأی را نشان دهنده قدرشناسی آن‌ها خواند و گفت: باید به این مردم خدمت کرد و قدردان آن‌ها بود.محقق وضعیت شهر دهدشت را بسیار نامطلوب دانست و گفت: این فضای نامناسب در حق در آستانه عید نوروز برازنده مردم این شهر نیست. وی ضمن قدردانی از زحمات آیت تقوی سرپرست شهرداری دهدشت را فردی دلسوز، با تدبیر و فنی خواند و گفت: در حق وی جفای بسیار شد. در پایان این مراسم خسرو دیدار به شهردار جدید شهر دهدشت معارفه شد.
****************************
علی محمد روستا هم ور در آیین تکریم و معارفه شهردار دهدشت اظهار کرد: بلاتکلیفی شهرداری به همه ما آسیب خواهد زد. وی از فنی بودن، شفافیت و پاکدستی در کار به عنوان سه مولفه مهم در عملکرد یک شهردار نام برد و گفت: هر وقت یک شهردار این مولفه ها داشت می‌تواند خوب کار کند.روستا تصریح کرد: اگر شهردار پاکدست باشد می‌تواند در جهت مردم کار کند.روستا با بیان اینکه با کسی تعارف نداریم گفت: در انحلال شورا، سلب عضویت عضو شورا یا عزل شهردار ما مر قانون را اجرا خواهیم کرد. وی با ابراز امیدواری گفت: به شهردار جدید دهدشت فرصت دهید و او را حمایت کنید، اگر عملکردی وی مطلوب نبود شورا او را به چالش بکشاند و اعلام شود. روستا خاطرنشان کرد: نباید اختلافات جزئی سبب به وجود آمدن مشکلات شود. وی به نامطلوب بودن مبلمان و سیمای پژمرده دهدشت اشاره کرد و گفت: چنین وضعیتی لایق مردم این شهر نیست.




در پایان این مراسم از زحمات سرپرستان شهرداری دهدشت آقایان سید علی موسوی نسب و سید آیت تقوی تشکر و قدردانی شد.



تاریخ انتشار : 27 اسفند 1402, 16:09



» اخبار مرتبط:

  • پس از یک سال بلاتکلیفی: شهردار دهدشت رسما منصوب شد+زمان تودیع و معارفه
  • شهردار دهدشت انتخاب شد+جزئیات
  • شهردار دهدشت منصوب شد
  • شهردار دهدشت عزل شد/سرپرست جدید شهرداری منصوب شد
  • سرپرست شهرداری دهدشت انتخاب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟