مشروح اخبار


» هواشناسی برای کهگیلویه بویراحمد هشدار سطح قرمز صادر کرد



مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز از ورود سامانه بارشی قدرتمندی به استان خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز، روز یک شنبه در ارتباط زنده با شبکه خبر از ورود سامانه بارشی قدرتمندی به استان و هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد و گفت: این سامانه بارشی صبح سه شنبه بیست و نهم اسفند وارد استان می شود تا ظهر چهارشنبه یکم فروردین فعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه در همین راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: استان در آماده باش ۱۰۰ درصدی است و تمامی مرخصی مدیران در ایام بارش ها لغو شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم همکاری لازم را با ستاد بحران داشته باشند گفت: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در زمان  بارش ها خودداری کنند چرا که در چند روز گذشته صعودهای بدون هماهنگی باعث مصدومیت کوهنوردان و مشکلاتی برای دستگاه های امدادرسان شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری عنوان کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان، دستگاه ها آمادگی خود را برای اسکان موقت میهمانان نوروزی در زمان بارش ها داشته باشند.
نیکروز با اشاره به اینکه عشایر در مکان مناسبی اسکان داده شوند، افزود: عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه ها توصیه می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به احتمال بارش برف در جاده های استان توصیه می شود مردم تا پایان بارش ها از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.
وی بر آمادگی دستگاه های خدمات رسان هلال احمر، آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، پلیس راه، اورژانس ۱۱۵، راهداری و حمل و نقل و راه و شهرسازی در ایام بارش ها تاکید کرد و گفت: بخشی از کمبود ماشین آلات و تجهیزات از طریق بخش خصوصی تامین می شود.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1402, 18:00



» اخبار مرتبط:

  • سامانه بارشی از فردا دوشنبه وارد استان می‌شود/نیکروز:آماده باش دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد/ کلیه مرخصی ها لغو شد
  • هشدار در پی ورود سامانه مونسونی به کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌‌‌ها در آماده‌باش کامل باشند
  • 2 خبر جدید از استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار؛ کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت قرمز/ مدیران تا پایان وضعیت قرمز تمام قد در کنار مردم باشند
  • جزئیات تعطیلی برخی مدارس استان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟