مشروح اخبار


» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آمادگی ۱۰۰۰ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی درکهگیلویه و بویراحمد



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان استان از آمادگی ۱۰۰۰ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در ۱۴۱ مدرسه خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آمادگی ۱۰۰۰ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی درکهگیلویه و بویراحمد 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان استان از آمادگی ۱۰۰۰ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در ۱۴۱ مدرسه خبر داد.
به گزارش راک نیوز،ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ، فرماندار بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان مصلی نزاد یاسوج افتتاح شد .
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ۱۳ پایگاه در سراسر شهرستان ها و مناطق استان به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان دایر است.
محمد جمالی آرند با اشاره به اینکه به این منظور ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح استان در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد کلاس ، ۲۷ کلاس ویژه و شامل تمام امکانات و تجهیزات رفاهی است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۱۷۰ کلاس ما از نوع الف و بقیه از نوع ب و ج می باشد، ادامه داد: ۴۵۴نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه در ستاد اسکان نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز سال گذشته قریب ۳۰هزار فر را در قالب ۶۵۰۰ خانوار پذیرش کردیم، بیان کرد: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1402, 01:10



» اخبار مرتبط:

  • ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش در گچساران افتتاح شد+جزییات
  • بیش از 28 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند
  • پذیرش بیش از ۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد: پذیرش بیش از 20هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در گچساران آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟