مشروح اخبار


» توضیحات دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قتل ۲ نفر در یاسوج



سید علی ملک حسینی دادستان عمـومی و انقلاب مرکز استان درخصوص قتل این ۲ نفر اظهار داشت: بررسی ها ی بیشتر برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان، سید علی ملک حسینی دادستان عمـومی و انقلاب مرکز استان درخصوص قتل این ۲ نفر اظهار داشت: بررسی ها ی بیشتر برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.

سید علی ملک حسینی با بیان اینکه عصر امروز (پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در محوطه آرامستان شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد گفت: علت درگیری اختلاف شخصی ۲ خانواده بوده است.
وی ادامه داد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.
دادستان یاسوج افزود: به دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل در اسرع وقت در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد. 
مدعی العموم مرکز استان اضافه کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 9 فروردین 1403, 23:58



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی و تیراندازی در شهر یاسوج
  • درگیری منجر به قتل در کهگیلویه و بویراحمد+جزئیات
  • ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:دستگیری و بازداشت 2 نفر از متهمان نزاع خیابانی در یاسوج متهمان به دنبال انتقام شخصی بودند بازنشر این فیلم‌ها، بازنشر خشونت در صورت مشاهده صحنه های درگیری تصاویر آن را به پلیس تحویل
  • تشکیل پرونده برای حادثه تیراندازی در شرکت نفت و گاز گچساران/ قاتل دستگیر شد
  • اختلافات ملکی در یکی از روستاهای کهگیلویه منجر به قتل شد+جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟