مشروح اخبار


» امام جمعه؛ مسئولین در معرفی گچساران به عنوان الگوی تولید موفق تلاش نمایند



“امام جمعه” شهرستان نفت و گاز گچساران را به قلب ایران تشبیه کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولین در معرفی گچساران به عنوان الگوی موفق در کشور تلاش نمایند.

به گزارش راک نیوز؛ حجت السلام و المسلمین سیدعنایت هاشمی‌منش در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است بیان کرد: تولید، جهش تولید و رفع مشکلات از مسیر مردمی شدن و مردمی بودن عبور می‌کند.
وی تصریح کرد: در میدان جنگ اقتصادی امروز که دشمن بر علیه ملت ایران اسلامی به راه انداخته است، اگر ظرفیت عظیم مردمی وارد عرصه جهش تولید شود دستاوردهای بزرگی برای کشور به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه شهرستان گچساران اشتغال پایدار، کاهش بیکاری، رونق صادرات، درآمدزایی پایدار و کاهش نرخ تورم در کشور را دستاوردهای جهش تولید عنوان کرد.
وی تصریح کرد: به تبع آن استقلال مالی افزایش یافته و استقلال اقتصادی و عزت کشور در منطقه و جهان بالا می‌رود.
حجت السلام و المسلمین هاشمی‌منش بیان کرد: مقام معظم رهبری با تعیین شعار سال حجت را بر همه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در امر تولید تمام کرده است.
وی تاکید کرد: با وارد کردن مردم به امور اقتصادی به رونق اشتغال و اقتصاد کشور در مناطق مختلف کشور کمک می‌شود.
وی همچنین اشاره کرد: شهرستان گچساران به عنوان بام نفت ایران دارای ظرفیت‌های بالا و ممتازی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در امر تولید است.
امام جمعه شهرستان گچساران تاکید کرد: مسئولین باید واحدهای تولیدی در شهرستان را شناسایی و مشوق‌های تولیدی برای این واحدها در نظر بگیرند.
حجت السلام و المسلمین هاشمی‌منش با اشاره به اینکه امروز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یک شرکت ویژه در جنوب کشور است که دارای اثرات بسیار مهمی برای کشور است و چندین محصول مهم شامل نفت خام، گاز و گاز مایع را تولید می‌کند گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران راهبری صادرات نفت در فضای خشکی و تامین بخش عمده‌ای از خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاههای کشور را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه باید نفت و گاز گچساران را به قلب ایران تشبیه کرد گفت: انتظار می‌رود مسئولین در معرفی گچساران به عنوان الگوی موفق در کشور تلاش نمایند.
حجت السلام و المسلمین هاشمی‌منش گفت: با سیاستگذاری‌های درست، وارد کردن و مشارکت دادن مردم باید در امر تولید تلاش و همچنین مشکلات اقتصادی شهرستان گچساران مرتفع گردد.



تاریخ انتشار : 10 فروردین 1403, 16:43



» اخبار مرتبط:

  • مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران: تولید نفت ایران ۱۵ هزار بشکه افزایش می یابد
  • ظرفیت تولید نفت گچساران به 635 هزار بشکه در روز خواهد رسید
  • اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی در گچساران گره گشای کاهش بیکاری است
  • مدیرعامل؛شعار امسال مقام معظم رهبری سرلوحه کار شركت نفت وگاز گچساران قرار دارد
  • مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد؛تولید روزانه نفت گچساران به620 هزار بشکه رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟