مشروح اخبار


» حضور حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن نشانه شکست تحریم‌های غرب بود



با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن درباره حضور مردم در راهپیمایی امروز، گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه نشان دادند همواره پیشتبان نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستند.

راک نیوز :نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به راهپیمایی با شکوه مردم این حوزه انتخابیه، یادآور شد: حضور حماسی مردم در مراسم ۲۲ بهمن، بیانگر شکست نقشه‌ها و توطئه‌های غرب بود.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با  خانه ملت، با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن درباره حضور مردم در راهپیمایی امروز، گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه نشان دادند همواره پیشتبان نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که در جمع راهپیمایان حوزه انتخابیه خود حضور داشته و سخنرانی کرده است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی امروز گچساران و باشت باشکوه‌تر از سال‌های قبل بود و مردم با این حضور خود بار دیگر نشان دادند در مسیر آرمان‌های اما و رهبری گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پاسخی قاطعی به توطئه‌های استکبار جهانی بود، تصریح کرد: حضور حماسی مردم در صحنه راهپیمایی امروز بیانگر شکست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و کشورهای غربی بود.

نائب رئیس کمیسیون کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با بیان اینکه مردم همواره محکم و استوار پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی همواره حضور خود را در صحنه‌های حساس مانند دوران دفاع مقدس به اثبات رسانده‌اند و امروز در صحنه جهاد اقتصادی هم حضور مردم باعث خنثی شدن توطئه‌ها و نقشه‌های کشورهای غربی می‌شود./



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1391, 16:37



» اخبار مرتبط:

  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
  • حضور مردم شهر قلعه رئیسی در راهپیمایی 22بهمن نماد در صحنه بودن آنهاست برای این انقلاب.
  • همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند
  • باز هم عشق حماسه آفرید/اختصاصی از فارس ،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟