مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه:مردم بیماری تب مالت را جدی بگیرند



فرماندار کهگیلویه گفت: مردم بیماری تب مالت را جدی بگیرند و به توصیه های پزشکی توجه کنند.


به گزارش راک نیوز،سید حمزه محقق زاده در نشست شورای سلامت که با محوریت بیماری تب مالت و کشتارگاه دهدشت و چرام برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان مغزهای متفکر یک شهرستان هستند، گفت: مغز هایی که باید برای روند امورات و تسهیلات زندگی مردم تلاش کنند.


وی از ساماندهی نانوایی ها، کنترل بازار و ساماندهی میدان مرکزی شهر به عنوان چند مطالبه مردمی در سطح شهرستان نام برد و گفت: در سال جاری این مطالبات باید مرتفع شود.


محقق با بیان اینکه هر گونه مصاحبه در خصوص تب مالت باید با مشورت فرماندار باشد، گفت: اطلاع رسانی در فضای مجازی باید مدیریت و با هماهنگی شورای سلامت باشد.


وی با اشاره به اینکه بیشترین دامی که در روستای رودریش که مبتلا به بیماری تب مالت است به سمت شهرستان بویر احمد منطقه مارگون، لردگان و چهارمحال و بختیاری می‌رود، گفت: در همین راستا باید نشست مشترکی با این شهرستان‌ها داشته باشیم که از مخاطرات این بیماری جلوگیری شود.


فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: به قصابی هایی که اقدام به کشتار غیر مجاز دام می کنند یا از جای دگری خریداری می‌کند تذکرات لازم داده شود.


محقق زاده خطاب به دهیار ها و بخشدار ها گفت: به هشدار های سلامت توجه شود و در روستا ها برای آگاه سازی مردم همه تلاش خود را بکار گیرید.


وی به بضاعت شهرستان کهگیلویه در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت: نیاز است که این کمبود ماشین آلات راه‌سازی در شهرستان رفع شود.


محقق زاده اذعان کرد: افرادی که مبتلا به بیماری تب مالت هستند و برای درمان حاضر به همکاری نیستند به حوزه قضایی معرفی شوند.وی با بیان اینکه وضعیت کشتارگاه دهدشت و چرام نگران کننده است، گفت: مشکلات اساسی کشتارگاه باید حل شود و مشکلات جزئی را شهرداری تا پایان خرداد ماه بر طرف خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1403, 19:04



» اخبار مرتبط:

  • اقدامات لازم جهت بیماران تب مالت در کهگیلویه
  • یک نفر در کهگیلویه و بویراحمد به بیماری تب مالت مبتلا شد
  • تب مالت در استان؛ مواظب باشید
  • شیوع بیماری تب ‌مالت در روستاهای کهگیلویه
  • پنج نفر در گچساران به تب مالت مبتلا شدند/وضعیت کشتارگاه دام شهرستان نگران کننده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟