مشروح اخبار


» با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی: بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از حوزه های امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد/نیازی به دریافت کارت جدید ورود به جلسه وجود ندارد



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نظارت در راستای آمادگی حوزه های اجرایی امتحانات نهایی در شهرستان بویراحمد از برخی حوزه ها بازدید کرد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نظارت در راستای آمادگی حوزه های اجرایی امتحانات نهایی در شهرستان بویراحمد از برخی حوزه ها بازدید کرد.


به گزارش راک نیوز،محمد جمالی دراین بازدید بر حفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌های امتحانات تاکید کرد و گفت: همه عوامل اجرایی برگزاری امتحانات نهایی با دقت نظر و مسئولیت مقدمات لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات را فراهم نمایند.


وی افزود: دانش آموزان بر اساس کارتهای دریافتی از سامانه و مدارس به حوزه های امتحانی راس ساعت مقرر با کارت شناسایی معتبر مراجعه و از آوردن هر گونه وسایل الکترونیکی وگوشی همراه خود داری کنند.


جمالی با بیان اینکه نیازی به دریافت کارت جدید ورود به جلسه وجود ندارد تاکید کرد: اگر دانش آموزی به هر دلیلی فاقد کارت ورود به جلسه بود به مدرسه محل تحصیل و یا واحد سنجش ادارات آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق 13 گانه مراجعه تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: 295 حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.


جمالی تصریح کرد:امتحانات نهایی در پایه های دهم ،یازدهم و دوازدهم همزمان با سراسر کشور از 5 خردادماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده تا 4 تیرماه ادامه دارد.


وی در پایان از همه خانواده ها خواست محیطی آرام و بانشاط را برای مطالعه بهتر دانش آموزان فراهم نمایند و به دانش آموزان نیز اطمینان داد امتحانات در کمال صحت و دقت برگزار خواهد شد.


در این بازدید سرزده یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز گزارشی از روند آمادگی حوزه های امتحانی در شهرستانها ومناطق 13 گانه استان ارائه کرد .




تاریخ انتشار : 4 خرداد 1403, 15:47



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست اداره کل آموزش و پروش استان خبرداد: شرکت قریب به 40 هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در آمتحانات نهایی/ دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند/ تقدیر از استاندار جهت رفع مشکلات حوزه های امتحانات نهایی
  • سرپرست آموزش و پروش استان خبرداد: برپایی میز پاسخگویی در ادارات 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با امتحانات نهایی
  • امتحانات نهایی به سازمان جدید سنجش محول شد
  • معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: اعلام زمان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد: خبرداد: حوزه های امتحانات نهایی الکترونیکی می شوند/ سؤالات امتحانات نهایی مفهومی و متفاوت از گذشته خواهد بود/ تاثیر قطعی ۴۰درصدی معدل در کنکور سراسری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟