مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: شهید آیت الله رئیسی تمام ظرفیت‌های دولت را برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور به کار بست



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید آیت الله رئیسی همچون پدری دلسوز تمام ظرفیت‌های دولت را برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور به کار بست. 


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید آیت الله رئیسی همچون پدری دلسوز تمام ظرفیت‌های دولت را برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور به کار بست. 

به گزارش راک نیوز،مراسم گرامیداشت شهید راه خدمت رئیس جمهور مردمی و انقلابی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، وزیر امورخارجه شهید دکتر امیر عبداللهیان ، امام جمعه تبریز شهید آیت الله آل هاشم ، استاندار شهید و انقلابی آذربایجان شرقی مالک رحمتی و هیئت همراه گرانقدرشان در سانحه سقوط بالگرد، با حضور مدیرکل ،معاونین و کارکنان آموزش وپرورش استان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جمعی از فرهنگیان در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: مردم داری ،خستگی ناپذیر بودنو تواضع رئیس جمهور شهید وی را در نزد همه ملت ایران محبوب کرده بود که در آیین های تشییع به خوبی مشهود بود.

محمد جمالی با بیان جامعه بزرگ فرهنگی و خانواده آموزش وپرورش همگام با دیگر مردم ایران در از دست دادن رئیس جمهور محبوب و هیئت همراهشان سوگوارند گفت: مسیر خدمتی که این شهید عرصه خدمت جلوی چشم و دل ما قرار داد و نقشه راهی که ترسیم کرد با تمام توان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عظمت، حرکت، شکوه و معرفت مردم را در این روزها دیدیم مردم گاهی آن‌قدر برای خدمتگزارشان ناراحت می‌شوند و عزاداری می‌کنند که شاید برای بستگان و نزدیکان خود نمی‌کنند؛ این عزیزان در ظاهر از دست ما رفتند، اما آن‌ها مأموریت بزرگ‌تری داشتند و دیدیم که مردم برایشان چه کردند و راه آنان را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به خدمات گسترده دولت مردمی ایران قوی در عرصه تعلیم وتربیت گفت: شهید آیت الله رئیسی همچون پدری دلسوز تمام ظرفیت‌های دولت را برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور به کار بست که در اذهان فرهنگیان برای همیشه مانگار خواهد بود.

جمالی اجرای رتبه بندی معلمان را بعد از 12 سال و انقلاب در حوزه زیرساختهای آموزشی و ورزشی را از مهمترین اقدامات دولت بر شمرد وگفت: نگاه ویژه ای که این دولت به آموزش وپرورش برای ساختن ایران قوی از دل مدرسه ها داشت در طول تاریخ آموزش وپرورش سلبقه نداشته است.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به بیان ویژگیهای شخصیتی رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: همنشینی با فقرا، پاکدستی، متواضع بودن و داشتن روحیه جهادی در خدمت به مردم را ، از خصوصیات شهیدجمهور

حجت الاسلام عبودی افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مسیر این شهدا با گام های مستحکم تر طی خواهد شد و دیدیم که خداوند چگونه دلها را به سوی ایشان سوق داد و این چنین مراسم تشییع و باشکوهی با حضور مردم قدرشناس در شهرهای مختلف برگزار شد.

وی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی خدمت صادقانه به مردم و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما آموزش داد.

حجت الاسلام عبودی با بیان این موضوع که وزیر فقید امورخارجه کشورمان شخصیتی محبوب نه تنها در میان مردم ایران بلکه در جبهه مقاومت هدف‌دار تیم بود تصریح کرد: شهید امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جبهه مقاومت و مستضعفین و همچنین منادی صلح و عدالت در منطقه بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این برنامه در راستای بزرگداشت شهدای خدمت همزمان در ادارات کل و شهرستانهای آموزش وپرورش سراسر کشور برگزار می شود .

حجت دبیقی ،هدف از برگزاری این برنامه ها را تبیین شخصیت بی بدیل شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی عنوان کرد وگفت: شهید رئیسی یکی از مهمترین اسوه‌های خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با شهادت خود درس ایثار، فداکاری؛ خستگی ناپذیری و جهاد در راه آرمانها و ارزشهای انسانی و الهی را به مردم جامعه اسلامی داد.

گفتنی است؛ در این مراسم باشکوه که با قرائت قرآن ، مداحی و سینه‌زنی و سرود دانش آموزی در وصف رئیس جمهور شهید همراه بود، یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که حین خدمت و بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدندگرامی داشته شد.




تاریخ انتشار : 7 خرداد 1403, 11:25



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت سرپرست شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب و پرتلاش
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد:شهید آیت الله رئیسی، شهید خدمت به اسلام، کشور و مردم بود
  • در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت صادر کرد
  • پیام تسلیت مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی؛ رییس‌ جمهور
  • به میزبانی منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس؛ مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟