مشروح اخبار


» بخشدار مرکزی شهرستان چرام خبر داد: آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر روستای القچین علیا



بخشدار مرکزی شهرستان چرام گفت: در راستای خدمت به مناطق محروم عملیات اجرایی اسفالت روستای القچین علیا آغاز شده و تا چند روز آینده همه معابر این روستا آسفالت می شوند.


بخشدار مرکزی شهرستان چرام گفت: در راستای خدمت به مناطق محروم عملیات اجرایی اسفالت روستای القچین علیا آغاز شده و تا چند روز آینده همه معابر این روستا آسفالت می شوند.


به گزارش راک نیوز، صمد امینی در بازدید از پروژه آسفالت روستای القچین علیا گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم خدمات رسانی به مناطق روستایی و محروم است.


بخشدار مرکزی شهرستان چرام افزود: در راستای خدمت به مناطق محروم عملیات اجرایی اسفالت روستای القچین علیا آغاز شده و تا چند روز آینده همه معابر این روستا آسفالت می شوند.


وی با بیان اینکه بیش از 25 هزار متر مربع از معابر این روستا زیرسازی، بیس ریزی و آسفالت می شود، ادامه داد: با کمک بخشداری، دهیاری و بناید مسکن عملیات زیرسازی و آسفالت روستا انجام شده است.


امینی عنوان کرد: برای اجرای زیرسازی، بیس ریزی و آسفالت معابر روستای القچین علیا بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


بخشدار مرکزی شهرستان چرام با بیان اینکه عملیات زیرسازی و بیس ریزی در چند روستای دیگر شهرستان در حال انجام و برخی پایان یافته است، افزود: در حال پیگیری جذب قیر رایگان هستیم که پس از جذب سهمیه قیر رایگان بلافاصله معابر روستاهایی که زیرسازی و بیس ریزی آنها انجام شده عملیات اجرایی آسفالت معابر آنها انجام می شود.



تاریخ انتشار : 19 خرداد 1403, 14:40



» اخبار مرتبط:

  • آسفالت 15 روستای بخش مرکزی کهگیلویه
  • آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستایی بی بی خاتونین/تصاویر
  • فرماندار شهرستان لنده خبر داد:آغاز عملیات زیر سازی و آسفالت معابر ۹ روستا
  • تمام معابر بردیان چرام آسفالت شد
  • اجرای عملیات بهسازی و آسفالت روستای توگبری چرام+ تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟