مشروح اخبار


» آغاز به کار ستاد مرکزی قالیباف در کهگیلویه‌وبویراحمد/ قالیباف، شایستگی عبور کشور از وضعیت بحرانی را دارد



دیشب، 26 خردادماه 1403، ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه‌وبویراحمد شروع به‌کار کرد.


دیشب، 26 خردادماه 1403، ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه‌وبویراحمد شروع به‌کار کرد.


به گزارش راک نیوز،در ابتدای این نشست، رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در  کهگیلویه‌وبویراحمد از انجام اقدامات لازم برای تشکیل ستادهای شهرستانی و فعال شدن ستاد استانی خبر داد و گفت: شورای راهبردی ستاد مرکزی تشکیل شده و روسای شهرستانی مشخص شده‌اند.

حبیب‌الله پیشوا  حاضران در جلسه را بزرگانی  دانست که هر کدام  ستونی محکمی در جریان انقلاب هستند و افزود: هر کدام از این بزرگواران، چهره‌های نامدار عرصه سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شوند؛ لذا از پیشنهادت و نقطه‌نظرات همه شما برای انجام بهتر کارها استقبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه همیشه با پشتوانه فکری، عقلانیت و برنامه‌ریزی مسئولیت کاری را برعهده می‌گیرم، افزود: هیچوقت بدون حساب و کتاب، مسئولیتی را برعهده نمی‌گیرم.

پیشوا تصریح کرد: بین نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای قالیباف را به جنبه های مختلف نسبت به سایر نامزدها اصلح می‌دانم.

 وی با بیان اینکه آقای قالیباف تمام زیر و بم مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را اشراف دارد، اظهار کرد: من یقین دارم که آقای قالیباف این صلاحیت و شایستگی را دارد که کشور را از این وضعیت بحرانی عبور دهد.

پیشوا خاطر نشان کرد: ما نیاز به یک انسان شجاع، توانمند و برنامه‌ریز داریم و تشخیص من این است که آقای قالیباف می‌توانند کشور را به سرمنزل مقصود برساند.

در ادامه ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی دوازدهم و مسئول امور استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف به ویژگی‌های مدیریتی، انقلابی و رفتاری قالیباف اشاره کرد و گفت: هیچ‌کس به اندازه محمد باقر قالیباف‌ نسبت به برنامه هفتم شناخت ندارد.


عزیزی بیان کرد : آقای قالیباف تسلط کامل بر امور اجرایی، عمرانی، سیاسی و قوانین دارد.

وی با اشاره  به سوابق اجرایی قالیباف در شهرداری تهران، مجلس، سپاه و پلیس، تصریح کرد: امروز باید گفتمان و مسیر شهید خدمت، ملاک ما باشد و ادامه پیدا کند.

عزیزی به حاضرین توصیه کرد که از حواشی، تخریب و بداخلاقی پرهیز کنند؛ چرا که تأکید آقای قالیباف همین است.


طبق این گزارش ، در این آئین شیخ صفدر پناهی رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه‌وبویراحمد و رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان، علی محمد دانشی، حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل سابق آموزش و پرورش، مدیرکل تعاون روستایی استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مشاور استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در امور روحانیت، قاسم مومنی معاون اداره‌کل اوقاف امور خیریه، نستور درخشنده فعال سیاسی اصولگرا، محمد عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری و جمع زیادی از روحانیون، فرهنگیان، مسئولان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403, 16:49



» اخبار مرتبط:

  • طی حکمی از سوی علی‌‌ نیکزاد؛ اولین انتخاب به‌ ‌جای قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد / پیشوا رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد شد + سند
  • جزئیاتی از روند فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد
  • دست نیروهای جریان انقلاب را جهت همکاری در ستاد قالیباف به گرمی می‌فشاریم
  • ستاد انتخاباتی قالیباف در یاسوج فعال شد+آدرس
  • رئیس ستاد مردمی قالیباف مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟