مشروح اخبار


» ‌مجری برنامه های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد: پروژه استراتژی و خروج از بن بست شهرستان لنده(جاده لنده-تراب)به مرحله قیرپاشی و آسفالت رسید



مجری برنامه های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای عملیات قیر پاشی و روکش آسفالت خبر داد.


مجری برنامه های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای عملیات قیر پاشی و روکش آسفالت خبر داد.



به گزارش راک نیوز،علی نیکبخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت و گفت:پروژه استراتژی و خروج از بن بست شهرستان لنده (جاده لنده- تراب به جاده ملی دهدشت-پاتاوه) به مرحله قیرپاشی و آسفالت رسیده است.



مجری برنامه های بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛خداوند را شاکریم که این فرصت را داده تا در این برهه حساس با مشارکت ۱۰۰ درصدی بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی و توانمند سازی بنیاد مستضعفان شاهد مرحله پایانی جاده لنده به تراب، دهدشت بعنوان پروژه اولویت دار و خواسته اصلی و به حق مردم عزیز و قدرشناس شهرستان لنده باشیم.



وی در ادامه افزود:این پروژه از دی ماه ۱۳۹۹ شروع و با اعتبار قریب بر ۵۵ میلیارد تومان به مرحله پایانی و آسفالت رسیده است و در مرحله پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی می باشد.



نیکبخت در پایان افزود:بر خود لازم میدانم مجموعه بنیاد علوی، مدیرعامل محترم و هیات مدیره در راس جناب مهندس آقای مهندس عسکری آزاد و مدیران سابق و همچنین مجموعه شرکت اسکان ایران، مدیر عامل محترم این شرکت مهندس هاتف بزرگوار، شورای اداری و تامین شهرستان در راس فرماندار شهرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و راهداری استان و شهرستان، پیمانکار محترم و مجموعه همکاران نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403, 21:59



» اخبار مرتبط:

  • تشریح جزئیات پروژه بزرگ لنده-تراب از زبان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی لنده/نیکبخت:این پروژه در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی و تا کنون بیش از 400 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است/تصاویر
  • تشریح آخرین وضعیت پروژه بزرگ راه ارتباطی لنده-تراب -دهدشت-پاتاوه/تصاویر
  • آخرین وضعیت مهمترین طرح عمرانی شهرستان لنده؛ پیشرفت ۸۰ درصدی قطعه اول جاده لنده به تراب
  • شروع فعالیتهای توانمندسازی و اشتغالزایی بنیاد علوی در شهرستان باشت
  • فرماندار شهرستان لنده خبر داد:آغاز عملیات زیر سازی و آسفالت معابر ۹ روستا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟