مشروح اخبار


» ستاد شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه افتتاح شد



ستاد شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.


افتتاح ستاد شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه افتتاح شد.


ستاد شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه افتتاح شد.


به گزارش راک نیوز،ستاد شورای ائتلاف نیروی هایی انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابیه کهگیلویه چرام بهمئی لنده افتتاح شد



سید محمد موحد نماینده مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی لنده چرام در جمع مردم کهگیلویه مشارکت در انتخابات را ارمغان انقلاب اسلامی دانسته و افزودند :ما نعمتی داریم بنام انقلاب اسلامی انقلابی که برخلاف انقلاب های متعددی که در جهان روی داد و پس از مدتی از میان رفت همچنان پا برجا مانده است.



وی اشاره کرد:مهم این است بدانیم چه کسی را برای پیشرفت، عدالت و اجرای برنامه متناسب با جایگاه مهم ریاست جمهوری انتخاب کنیم و اینکه چه کارنامه و معیارهایی باید در نظر بگیریم.



وی عنوان کرد:حضور پرشور در انتخابات حماسه ای دیگر خلق کنند و امید می رود رییس جمهور بعدی راه رییس جمهور شهید را ادامه دهد.


حضور یکپارچه و متحد ملت ایران در انتخابات تلاش دشمنان برای خالی ماندن پای صندوق های رای را خنثی می کند.



محمد موحد با اشاره به رئیس جمهور شهید گفت: ایشان شخصیتی خستگی ناپذیر بودند و با خلوص نیت به مردم خدمت می کردند.حضور پرشور در انتخابات حماسه ای دیگر خلق کنند و امید می رود رئیس جمهور بعدی راه رییس جمهور شهید را ادامه دهد.


سید محمد موحد نماینده مجلس کهگیلویه در ادامه با اشاره به کارنامه اجرایی مختلف این نامزد ریاست جمهوری ویژگی شخصیتی و اجرایی او را در میان گزینه مطرح شده شاخص تر و اصلح تر عنوان کرد و گفت: محمدباقر قالیباف شایسته ترین فرد برای منصب رییس جمهوری است.



وی در پایان از مردم کهگیلویه خواست در انتخابات حضور آگاهانه داشته باشند و انتخاب فرد اصلح را سرلوحه خود قرار دهند و مردم کهگیلویه بزرگ مانند همیشه در صحنه انتخابات سر افراز و رای اول را رقم بزنند



تاریخ انتشار : 2 تیر 1403, 22:23



» اخبار مرتبط:

  • با حضور حجت الاسلام موحد: مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف(شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی) برگزار می شود
  • با حضور نماینده سابق مردم بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی: مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • افتتاح ستاد قالیباف در شهرستان لنده
  • دست نیروهای جریان انقلاب را جهت همکاری در ستاد قالیباف به گرمی می‌فشاریم
  • اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لنده و چرام مشخص شدند +اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟