مشروح اخبار


» جلیلی نماد تحول‌خواهی است/ او دریچه ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد



مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در کهگیلویه‌وبویراحمد در نشست با رسانه‌ها با بیان اینکه جلیلی نماد تحول‌خواهی است، از اصحاب رسانه‌ها خواست زمینه شناخت مردم از کاندیدا را با صداقت فراهم کند تا مردم انتخاب بهتری داشته باشند.


به گزارش راک نیوز،حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری تصریح کرد: انتخاب آرمانی وقتی انجام می‌شود که مردم از جنبه‌های مختلف نامزدها را بشناسند.

وی اظهار کرد: در جامعه که این فضا شکل بگیرد انتخابات موثر و تاثیرگذار خواهد بود و منتج به نتیجه مطلوب برای مردم می‌رسد.

افتخاری بیان کرد: در بعضی از ادوار که مردم واقعیت‌ها را نمی‌دانستند، فردی را انتخاب کردند که نه تنها مشکلات را حل نکرد؛ بلکه مشکلات بیشتری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، روابط خارجی و… به وجود آمد.

وی با بیان اینکه آقای جلیلی تحول‌خواه است، یادآور شد: بعضی نمی‌خواهند و نمی‌گذارند صدای ایشان به مردم برسد و او را بشناسند.

مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: رقبا که برنامه‌ای برای حل مشکلات ندارد، می‌خواهند دوگانه کاذبی ایجاد کند و با ایجاد جنگ روانی، نگذارند دیدگاه سعید جلیلی منتشر شود.

وی تاکید کرد: از همه مردم دعوت می‌کنم که هر خبری را شنیدید، در مورد آن جستجو کنند؛ چرا که شیطنت‌ها باعث می‌شود واقعیت وارونه جلوه داده شود.

افتخاری گفت: جلیلی دریچه‌ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد و طرح‌های مدون برای زندگی روزمره مردم دارد.

وی، دولت پزشکیان را دولت سوم روحانی دانست و گفت: آنها تمام تلاششان این است جلیلی را ترور شخصیتی کنند، چون می‌دانند خبرهای خوبی در راه است و مردم بنا دارند به بانیان زر و زور جواب رد بدهد.



تاریخ انتشار : 10 تیر 1403, 21:51



» اخبار مرتبط:

  • شغل پدر سعید جلیلی چیست؟
  • رئیس ستاد جلیلی در چاروسا انتخاب شد
  • دبیرستاد خودجوش ومردمی دکتر سعید جلیلی در شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • حسین الله کرم درهمایش حامیان جلیلی در کهگیلویه
  • جلیلی اظهارات برادرش را تکذیب کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟