مشروح اخبار


» همه ۱۷ ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد پای کار موفقیت جلیلی



رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ۱۷ ستاد قالیباف در این استان برای موفقیت سعید جلیلی در انتخابات تلاش خواهند کرد.


به گزارش راک نیوز،حبیب الله پیشوا در اجتماع بزرگ انقلابیون استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در یاسوج برگزار شد با قدردانی از همه نیروهای انقلاب اظهار کرد: نظیر چنین جمعی را در سال‌های اول انقلاب مشاهده کردم در سال‌هایی که جهاد سازندگی مشغول به خدمت بود و نیروهای انقلاب همه در کنار هم قرار می‌گرفتند.


وی در ادامه اظهارات خود از حجت الاسلام والمسلمین شیخ صفدر پناهی از بزرگان جریان انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: ایشان همواره به دنبال اجماع نیروهای انقلاب در استان بودند و اعتقاد دارند که همه نیروهای انقلاب باید کنار یکدیگر باشند.



رئیس ستاد مرکزی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قالب ۱۷ ستاد در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان فعالیت می‌کردیم گفت: یکی از مزایای ستادهای آقای قالیباف این بود که همه نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها کنار یکدیگر حضور یافتند.



وی در ادامه با بیان اینکه در پیچ خطرناکی هستیم و بسیاری منتظرند تا نتوانیم رئیس جمهور خوبی داشته باشیم گفت: اما اکنون نیروهای جریان انقلاب همگی با یکدیگر متحد شده‌ایم و قطعاً موجی را در استان به راه خواهیم انداخت و همه ۱۷ ستاد دکتر قالیباف در خدمت دکتر سعید جلیلی برای موفقیت در انتخابات خواهند بود.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1403, 09:33



» اخبار مرتبط:

  • دست نیروهای جریان انقلاب را جهت همکاری در ستاد قالیباف به گرمی می‌فشاریم
  • تماس برخی از طیف رقیب برای پیوستن به ستاد جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجماع نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از جلیلی
  • جزئیاتی از روند فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس ستاد مرکزی جوانان دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟