مشروح اخبار


» اعتبار۹طرح کهگیلویه وبویراحمد درقالب طرح نشان دارکردن مالیات تامین شد



20درصد اعتبار پروژه های ویژه طرح نشان دار کردن مالیات در کهگیلویه وبویراحمد تامین شد


20درصد اعتبار پروژه های ویژه طرح نشان دار کردن مالیات در کهگیلویه وبویراحمد تامین شد


به گزارش راک نیوز،مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد به جهش مشارکت مردم در اجرای طرحهای عمرانی در قالب طرح نشان دارکردن مالیات اشاره کرد وافزود: 20درصد اعتبار طرحهای پیش بینی شده در طرح نشان دارکردن مالیات این استان در قالب فرم تبصره ماده 100 تامین شد.

امسال برای اولین بار همزمان با ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل ۳۰۰هزار مودی در کشور درقالب ثبت فرم تبصره ماده ۱۰۰محل هزینه کرد مالیات پرداختی خود را در قالب طرح نشان دار کردن مالیات، تعیین نمودند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ، میلاد فرخان روز سه شنبه افزود: برای 48پروژه استان بیش از 2هزار و904 میلیاردو 206میلیون ریال اعتبار در قالب طرح نشان دار کردن مالیات مورد نیاز است که در قالب فرم تبصره ماده 100 بیش از 603 میلیارد ریال از این اعتبار،معادل بیش از 20درصد آن تامین شده است.

وی تصریح کرد: درقالب این 100درصد اعتبار مورد نیاز 9پروژه در دست ساخت استان کهگیلویه وبویراحمد با اختصاص 264میلیارد ریال تامین شد.

فرخان این 9پروژه تامین اعتبار شده را شامل پمپاژ آب بابا کلان گچساران با 50میلیارد ریال ،مرکز فرهنگی در جوار گلزاری شهدای کاکان 7میلیارد ریال ، احداث جاده بین مزارع چنگلوا 15میلیارد ریال ، آبشارتمنک نرگسی_ گوراب بهسازی و آسفالت تنگ تامرادی 25میلیارد ریال ، آسفالت راه روستایی چاروسا،زیرکل آبگاوان 20میلیارد ریال ، بازسازی زیرساخت گردشگری در دنا 20 میلیارد ریال ، احداث جاده بین مزارع چهار راه عالی طیب به قیام 20 میلیاردریال ، احداث زیرساخت های گردشگری در دنا20میلیارد ریال و احداث بیمارستان 32تختخوابی دنا 120میلیارد ریال اعلام کرد.

بگفته رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از آغاز اجرای «طرح نشان‌دارکردن مالیات‌ها» تا پایان روز 14 مردادماه، بیش از 300 هزار مؤدی در قالب فرم «تبصره ماده 100» شرکت کردند.

دکتر سبحانیان گفت: از میان 1891 طرح و پروژه در حال اجرا 1164 طرح از محل پرداخت‌های مالیاتی مودیان و با انتخاب آن‌ها به طور کامل تامین اعتبار شده است.

طرح نشان دارکردن مالیات در قاللب فرم تبصره 100گام ارزندهای برای افزایش مشارکت مردم در طرحهای عمرانی است که درگام اول با جذب اعتبارات میلیاردی نوید بخش فردای بهتر شده است.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، «طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها» در راستای مردمی کردن اقتصاد روز چهارشنبه 4 مردادماه 1403 به صورت رسمی رونمایی شد؛ بنا بر اعلام سیاستگذاران و مسئولان اقتصادی و همچنین کارشناسان حوزه مالیات طرح مزبور برای مودیان انگیزه بخش بوده و باعث می شود آن‌ها احساس کنند که می‌توانند در مسیر خدمات دولت و اولویت‌های پروژه های «ملی» و «استانی» نقش آفرینی کنند.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1403, 23:53



» اخبار مرتبط:

  • معافیت ۱۹۲۰ مودی از مالیات در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین زمان تعیین و بارگذاری مالیات مقطوع
  • بوستان مالیات دردوگنبدان احداث می شود
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد:مشمولان تبصره ماده (100) از ارائه اظهارنامه و نگهداری اسناد و مدارک مالیاتی معاف هستند
  • افزایش بیش ازسه برابری پرداختی عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟