مشروح اخبار


» اقدام بی سابقه در دانشگاه علوم پزشکی استان؛ ورود ناوگان جدید به ارزش حدود ۴۸ میلیارد تومان به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد



دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت بهداشت ۱۲ ماشین کمک دار kmc به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان ترابری دانشگاه استان اضافه شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت بهداشت ۱۲ ماشین کمک دار kmc به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان ترابری دانشگاه استان اضافه شد.

وی افزود: علاوه بر ۱۲ خودرو، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بنز و یک خودرو لنکروز اضافه شدن که در مجموع با اعتباری  ۴۸ میلیارد تومان خریداری و وارد چرخه استفاده در حوزه سلامت شدند.

دکتر جاودان سیرت با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل دانشگاه و شرایط جغرافیای استان گفت: این خودروها می‌توانند خدمات بهداشتی را در مناطق صعب‌العبور، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت روستایی و شهری توسعه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان تصریح کرد: در طی ۱۵ سال گذشته چنین حمایتی از طرف وزارت بهداشت و این اقدام دانشگاه بی سابقه بوده است.

طبق این گزارش مراسم رونمایی از ناوگان جدید خودرویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، دکتر دهبانی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس پورهاشمی رئیس حوزه ریاست و برخی از معاون  و مدیران دانشگاه برگزار شد. 



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1403, 00:04



» اخبار مرتبط:

  • یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • افزایش ۳۵ درصدی بودجه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت
  • معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • 2 انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟