مشروح اخبار


» استقبال مسئولان کهگیلویه وبویراحمد از نائب قهرمان پارالمپیک پاریس



علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در فرودگاه یاسوج مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.


علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در فرودگاه یاسوج مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.



 به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک۲۰۲۴ پاریس با استقبال معاون سیاسی امنیتی، معاون عمرانی استاندار، دیگر مسئولان کهگیلویه وبویراحمد و مردم وارد فرودگاه یاسوج شد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری در این مراسم ضمن تبریک به علی پیروج از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد و گفت: مردم هم در شب مسابقه با حضور در منزل پدری این قهرمان و هم امروز در استقبال باشکوه در فرودگاه یاسوج سنگ تمام گذاشتند.


سید جواد هاشمی بیان کرد: با توجه به پتانسیل و استعدادی که فرزندان استان دارند امیدوار به کسب مدال‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.


وی بیان کرد: مراسم باشکوهی برای تجلیل از این قهرمان ارزنده هم‌استانی برگزار و در همان جلسه تقدیر ویژه‌ای از علی پیروج می‌شود.


همچنین معاون عمرانی استاندار گفت: از اینکه یک جوان هم‌استانی پرچم مقدس ایران را در سطح بین‌المللی به اهتزار درآورد جای خوشحالی دارد.


علی‌محمد روستا افزود: در حد توان و بضاعت از این جوان حمایت می‌کنیم و امیدواریم تجهیزات بیشتری در اختیار این ورزشکار قرار داده شود.


 علی پیروج هم با بیان اینکه امیدوار بودم مدال نقره پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ را به طلای پاریس تبدیل کنم، گفت: همه تلاشم را در این مسابقات انجام دادم و سهم من مدال نقره شد که این هدیه نقره‌ای را به شهدا که پلاکشان مدالشان شد تقدیم می‌کنم.


پایان پیام/



تاریخ انتشار : 21 شهریور 1403, 15:48



» اخبار مرتبط:

  • آیت الله ملک حسینی: مدال نقره پارالمپیک موجب نشاط و امید میان ورزشکاران گردید
  • استقبال از نخستین مدال آور ایران در پارالمپیک ریو در بویراحمد ودنا+ عکس
  • با حضور معاون فرماندار ومسؤلان شهرستان کهگیلویه صورت گرفت: آئین استقبال از نایب قهرمان ناشنوای کاراته جهان
  • استقبال مردم و مسئولان از قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی در فرودگاه یاسوج +تصاویر
  • استقبال ازنایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام روسیه دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟