مشروح اخبار


» پوشش معاون استاندار درجشن آبرسانی به روستاهای شهرستان رستم!



با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، چراغ سحرفرماندار رستم و جمعی از مسوولان محلی، مراسم جشن آبرسانی به 12 روستای شهرستان رستم برگزار شد.از حاشیه های این مراسم ....

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار رستم و جمعی از مسوولان محلی، مراسم جشن آبرسانی به 12 روستای شهرستان رستم برگزار شد. alt

به گزارش راک نیوز از فارس، كمال فیروز آبادی در مراسم جشن آبرسانی به روستاهای شهرستان رستم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با اشاره به خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق روستایی گفت: رشادت‌ها و پشتیبانی‌های گسترده عشایر غیور در هشت سال دفاع مقدس، همواره در اذهان تاریخ باقی خواهد ماند و در این راستا نیز دولت از هیچ كوششی برای ارتقای سطح زندگی و رفاهی آن‌ها دریغ نخواهد كرد.

وی با تقدیر از دست اندر كاران اجرایی آبرسانی به این روستا افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از طرح‌های مورد نیاز و اساسی در این منطقه عشایری باشیم.

گفتنی است؛ فیروز آبادی در میان جمع صمیمی عشایر این منطقه با پوشیدن لباس محلی آن‌ها، به بررسی مسایل و نیاز مندی‌های ساكنان منطقه پرداخت و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برنامه‌های مختلف جشن آبرسانی به 12 روستا با اعتباری بیش از 12 هزار و 544 میلیون ریال نیز برگزار شد.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1391, 11:14



» اخبار مرتبط:

  • بهره برداری از چندین طرح فرهنگی، اقتصادی در ممسنی
  • کلنگ پروژه آبرسانی به روستاهای برج بهمنی و کوهبرد به زمین زده شد
  • فاز اول آبرسانی به منطقه "پشته زیلایی" در هفته دولت به بهره برداری می رسد
  • 98/ روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بهره مند از آب شرب سالم هستند
  • فاز نخست طرح آبرسانی دهدشت به بهره برداری رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود