مشروح اخبار


» در جلسه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با دادستان مرکز استان عنوان شد: حمایت موثر دادستان مرکز استان از حفاظت از انفال



عصر امروز جلسه ای در دفتر دادستانی مرکز استان با حضور موسویان دادستان جدید مرکز استان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رئیس اداره حقوقی آن اداره کل و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد برگزار شد.


به گزارش راک نیوز ،عصر امروز جلسه ای در دفتر دادستانی مرکز استان با حضور موسویان دادستان جدید مرکز استان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رئیس اداره حقوقی آن اداره کل و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد برگزار شد.


سعید جاویدبخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا انتصاب سیدوحید موسویان دادستان جدید مرکز استان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به سوابق خوب دکتر موسویان شاهد ادامه ی حمایت و همکاری خوب مجموعه قضایی با منابع طبیعی باشیم. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن تقدیر از فعالیت های ملک حسینی دادستان سابق مرکز استان، افزود منابع طبیعی استان به لحاظ شاخص های مختلف شرایط بسیار ویژه و قابل توجهی در کشور دارد از جمله اینکه سرانه اول جنگل در کشور و جهان را داراست.

جاویدبخت خاطر نشان کرد امیدواریم با حمایت همیشگی دستگاه قضا بتوانیم به خوبی وظیفه مان را که حفاطت از انفال است انجام دهیم.

سیدوحید موسویان دادستان یاسوج نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه منابع طبیعی در حراست از انفال، تاکید کرد همکاری و حمایت موثر در حفاظت از منابع طبیعی و انفال (اعم از مقابله با زمین خواری و تصرف، قطع درخت، قاچاق چوب و زغال و عاملان آتش سوزی ها) و همچنین برخورد با متعرضین به مامورین منابع طبیعی و محیط زیست را با جدیت دنبال خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : امروز, 19:46



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل جدید منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس منابع طبیعی شهرستان لنده منصوب شد/سوابق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود