مشروح اخبار


» نقش تربیتی در مدارس کهگیلویه بیشتر دیده شود/مربیان پرورشی بی‌انگیزه هستند



امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه نیروی انسانی حوزه پرورشی غالبا مسن و بی‌انگیزه هستند،گفت: برای اجرای کارهای پرورشی و تربیتی ازظرفیت نیروهای با انگیزه و جوان استفاده شود.


به گزارش راک نیوز، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که با موضوع پروژه مهر برگزار شده بود اظهار کرد: رشد 37 درصدی گرایش دانش آموزان به سمت رشته‌های کار و دانش ارزشمند است.


امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی از مدارس مشکلاتی از قبیل قطعی آب و برق دارند،گفت: مدیر مدرسه باید تدبیر به خرج دهد و راهکار پیدا کند که مدرسه با این مشکلات مواجه نشود


وی نقش والدین در اداره مدارس را کمرنگ خواند و افزود: مدیران بخش اعظم کار را به اولیا بسپارند.


رئیس فرهنگ عمومی کهگیلویه توجه به بعد تربیتی در مدارس را ضروری دانست و گفت: برای اجرای کارهای پرورشی و تربیتی ازظرفیت نیروهای با انگیزه و جوان استفاده شود.


وی همچنین بی‌مسئولیتی برخی از معلمان را متذکر شد و افزود: در برخی از مدارس دولتی کیفیت آموزش مطلوب نیست دانش‌آموز شیفت صبح را روانه کلاس‌های تقویتی عصرگاهی می کنند نشانه این است که معلم کارش را خوب انجام نمی دهد تا دانش آموز مجبور شود در کلاس خصوصی او شرکت کند.


حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس دانش اموزان بی بضاعت نیازمند کمک هستند،افزود: برخی از دانش آموزان تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و مشمول کمک‌های این نهادها نیستند؛ اینها باید شناسایی و حمایت شوند؛ البته در نهادهای حمایتی هم گاهی کمک به مددجویان گزینشی است!



تاریخ انتشار : 27 شهریور 1403, 10:56



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: طرح پنجشبه های طلایی با هدف توانمندسازی مدیران ، معاونان آموزشی و دبیران کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقاء کيفيت آموزشی اجرا می شود
  • بیش از یکهزار نفر عضو انجمن های اولیا و مربیان مدارس گچساران هستند
  • نگرانی خانوداه ها/بحران بلوغ در نظام 6.3.3مقطع ابتدایی
  • پذیرش دانش‌آموز در مدارس شاهد دهدشت بدون در نظر گرفتن امتیاز
  • بهره مندی همه مدارس استان از مربی پرورشی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟