مشروح اخبار


» دیدار سید محمد موحد نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با وزیر ارتباطات وفناوری



صبح امروزسید محمد موحد نائب رئیس اول کمیسیون اصل نود با دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتکو کرد.


به گزارش راک نیوز،صبح امروزسید محمد موحد نائب رئیس اول کمیسیون اصل نود با دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتکو کرد.


در این دیدار که پس از اظهار نظر صریح سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع فیلترینگ صورت گرفت،در مباحث مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدا وزیر محترم ارتباطات ضمن قدردانی از مطالبه مردمی حاج آقا موحد برای رفع فیلترینگ بمنظور افزایش کسب و کارهای مبتنی بر بستر فضای مجازی ، اظهارداشت یکی از برنامه های دولت چهاردهم که از زبان رئیس جمهور نیز مطرح شده هست همین موضوع رفع فیلترینگ بوده است و از مبادی قانونی پیگیری شده و خواهد شد .

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده حضور دکتر هاشمی را در کابینه دولت وفاق ملی افتخاری برای ایران اسلامی دانست که یک دانشمند هوش مصنوعی و دارای تحصیلات عالی و طی مدارج در حوزه های مختلف، امروز بر مسند وزارتخانه نشسته است که میتواند با تکیه بر علم و درایت خود و با استفاده از توانمندی مدیران متخصص و متعهد تحول خوبی در ماموریتهای این وزارتخانه بوجود آورد ‌.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی به کیفیت آنتن دهی دکل های تلفن همراه در تمامی بخش های حوزه انتخابیه شد تا تمامی مردم از نعمات انقلاب اسلامی بهره مند گردند.

موحد همچنین به تقویت زیرساخت های مخابراتی شهرستانهای حوزه انتخابیه پرداخت و افزود با توجه به نیاز اساسی ، مردم در تمامی حوزه انتخابیه از اینترنت پایدار استفاده نمایند .

دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دغدغه های سید محمد موحد مبنی بر افزایش کیفیت زندگی مردم بر بسترهای وابسته به وزارت ارتباطات را تحسین کرد و قول های مساعد را در ایجاد شبکه پایدار اینترنت در شهرستان کهگیلویه بزرگ،افزایش دکل های مخابراتی برای آنتن دهی تلفن همراه در بخش ها و روستاها،توسعه زیرساخت ها را بیان نمود ،و دستوراتی جهت تخصیص اعتبارات لازم نیز صادر کرد.



تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403, 21:13



» اخبار مرتبط:

  • پیشنهاد سیدمحمد موحد نائب رئیس کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به دولت چهاردهم برای رفع فیلترینگ
  • نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی: هاشمی مناسبت ترین گزینه برای وزارت ارتباطات است
  • ستار هاشمی در کسب رای اعتماد رکورد شکست
  • پیشنهاد «موحد» به «پزشکیان» درباره فیلترینگ
  • سید محمد موحد نائب رئیس اول کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟