مشروح اخبار


» پیام تسلیت کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان



کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.



کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


شهادت هنرمردان خداست.


رژیم غاصب صهیونیستی و باند تبهکار حاکم بر این غده سرطانی، پس از جنایات پر شمار و ضد بشری یک سال گذشته در غزه، باردیگر خوی وحشی گری و تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی خواهان جهان به نمایش گذاشت و با به شهادت رساندن مجاهد نستوه و اسوه مقاومت دبیر کل حزب الله قهرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شهید جناب آقای سید حسن نصر الله، صفحه دیگری بر تاریخ سرشار از خونخواری و سفاکی خود افزود.


قطعا شهادت این شخصیت برجسته تاریخ جبهه مقاومت که نقشی بی نظیر در فراگیری جهاد آزادی خواهان جهان علیه رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی داشته است، فصل جدیدی از نبرد جبهه مقاومت با سگ هار صهیونیسم را رقم خواهد زد.


بدون شک وعده الهی به زودی محقق می‌شود و این نبرد نابرابر با پیروزی و سربلندی جبهه حق به پایان خواهد رسید.

جامعه مداحان و ستایشگران اهلبیت علیهم السلام استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت فرمانده دلیرومقتدرجهان اسلام،دبیرکل محبوب حزب الله لبنان ، شهید القدس، سیدحسن نصرالله(رضوان الله تعالی علیه) را محضر قدسی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، نائب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) و مسلمان جهان ورادمردان جبهه ایستادگی و مقاومت دربرابر ظلم و بیداد استکبارجهانی،تبریک وتسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت پیروزی مسلمانان جهان بویژه مردم لبنان فلسطین غزه عراق یمن و ایران غزیز را بر کفر و استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و جنایتکار خواستاریم


کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : امروز, 18:50



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت حجت الاسلام خرم روز در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت دکتر رییسی و هیأت همراه
  • پیام تسلیت نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله
  • پیام تسلیت سید محمد موحد در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟