مشروح اخبار


» در هشتمین روز از بازگشایی مدارس صورت گرفت: بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از هنرستانهای شهر یاسوج



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی هنرستانهای شهر یاسوج به شکل سرزده بازدید و با مدیران ، هنرآموزان و هنرجویان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی هنرستانهای شهر یاسوج به شکل سرزده بازدید و با مدیران ، هنرآموزان و هنرجویان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی آرند در بازدید از برخی هنرستان‌های شهر یاسوج که صبح امروز و در هشتمین روز از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در هنرستانهای طالقانی ،وحدت و‌سمیه از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و تربیتی این هنرستانها قرار گرفت و با حضور در کلاسهای درس با هنرآموزان ، هنرجویان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.

وی در جمع هنرجویان این هنرستان‌هاگفت: در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید وظیفه خود می دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی هنرستانها را مورد بازدید قرار دهیم تا احیانا اگر مشکلاتی در زمینه معلم ،کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست احصا و برطرف نماییم.


وی با بیان اینکه تقویت هنرستان‌ها از اولویت‌های کاری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است گفت: تحصیل در هنرستانها موجب مهارت آموزی هنرجویان و‌جذب آنان در بازار کار خواهد شد .

جمالی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد؛ پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آنها توجه نماییم.

مدیران هنرستان‌ها و‌ هنر آموزان نیز ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی این هنرستانها شدند.







تاریخ انتشار : امروز, 09:26



» اخبار مرتبط:

  • در سومین روز از بازگشایی مدارس صورت گرفت: بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج
  • بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش بویراحمد
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: راهیابی 24 هنرجو به مرحله کشوری المپیادهای شایستگی محور هنرستانهای سراسر کشور
  • در اولین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال نو صورت گرفت: بازدید سرزده سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج/ پیشرفت آموزش وپرورش از کف کلاس و مدرسه شروع می شود
  • مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟