مشروح اخبار


» تاج‌گردون به وزیر در خصوص مطالبات کارکنان نفت نامه داد+متن نامه



نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به منظور مطالبات کارکنان صنعت نفت به وزير نفت نامه نوشت.



 


به گزارش راک نیوز؛ غلام‌رضا تاج‌گردون پر نفوذترین و نزدیک‌ترین نماینده مجلس به دولت چهاردهم در مکاتبه‌ای مهم با محسن پاک‌نژاد خواستار تحقق مطالبات کارکنان صنعت نفت از جمله رفع محدودیت سقف حقوق، توجه به کارکنان عملیاتی نفت، رفع معضل سنوات بازنشستگی ، اجرای کامل ماده ۱۰ و .... شد.
متن کامل نامه به شرح ذیل است:
بسمه‌تعالی
برادر گرامی جناب آقای مهندس پاک‌نژاد 
وزیر محترم نفت 
با سلام و احترام 
پیرو مذاکرات حضوری مرقومه کارکنان شریف صنعت نفت به عنوان مطالبات آنان تقدیم میگردد. رجاء واثق دارم جنابعالی و دیگر مدیران عامل محترم وزارت نفت تمایل و تلاش لازم را برای حل مشکلات مطروحه در نامه پیوست را به عمل خواهید آورد ولی از آنجا که وظیفه دارم به عنوان وکیل مردم این نوع مطالب که در سالهای گذشته مکرر مطرح شده است بیان کرده و درخواست نمایم آنچه که در صلاحیت و اختیارات آن مقام عالی است عمل کرده و آنچه که لازم است قانون گذار ترتیباتی اتخاذ نماید کارشناسی و مرقوم فرموده تا با هماهنگی دولت و مجلس در قوانین پیش رو بودجه سنواتی مورد عمل قرار گیرد. 
محدودیت در سقف حقوق کارکنان و زحمت کشان نفت توجه ویژه به کارکنان مناطق عملیاتی رفع معضل سقف پاداش اجرای کامل ماده ۱۰ وظایف و اختیارات وزارت نفت جلوگیری از تداخل ارفاقات به کارکنان خدوم عملیاتی و ستادی و متناسب سازی پایه حقوق کارکنان جدید الاستخدام با رویه های قبلی از جمله مواردی است که مورد مطالبه کارکنان زحمتکش صنعت نفت میباشد.

 



تاریخ انتشار : 11 مهر 1403, 10:31



» اخبار مرتبط:

  • تاج‌گردون شرایط انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات را تشریح کرد
  • تاج‌گردون؛ بخش نخست بودجه ۱۴۰۴ باید تا مهر به مجلس ارائه شود
  • کنایه سنگین تاج‌گردون به سهم خواهی «پیرمردهای سیاست» از کابینه پزشکیان
  • واکنش متفاوت تاج‌گردون به کابینه پیشنهادی پزشکیان
  • تاجگردون: بحث استیضاح رئیس دیوان محاسبات مطرح نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟