مشروح اخبار


» مدیر كل حفاظت محيط زيست استان كهگيلويه و بويراحمد منصوب شد



در حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست عبدال ديانتي نسب به عنوان سرپرست اداره كل حفاظت محيط زيست استان كهگيلويه و بويراحمد منصوب شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم شینا انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به سرپرست اداره كل حفاظت محيط زيست استان كهگيلويه و بويراحمد اینچنین آمده است:

نظر به شايستگي‌هاي عمومي و تخصصي و تجربه‌هاي مديريتي جنابعالي، به‌موجب اين حكم به سمت سرپرست اداره كل حفاظت محيط زيست استان كهگيلويه و بويراحمد منصوب مي‌شويد.


     انتظار مي‌رود ضمن پايبندي به گفتمان دولت چهاردهم، رعايت اصولي چون توافق‌سازي، تخصص‌گرايي، جلب مشاركت مردمي، شفافيت و پيشگيري از تعارض منافع و پيشگيري از فساد را در طول دوره مسئوليت‌تان مورد توجه قرار دهيد.


    تهيه گزارش دقيقي از چالش‌هاي محيط زيستي استان، اولويت‌بندي رفع چالش‌هاي محيط زيستي استان با همكاري معاونتهاي تخصصي سازمان، همكاري و تعامل با مديريت ارشد اجرايي استان، همكاري شفاف و مستمر با سازمان‌هاي مردم‌نهاد، توان‌افزايي بدنه كارشناسي، جانشين‌پروري و استفاده از ظرفيت‌هاي تخصصي همكاران سازمان در برنامه عملياتي آن معاونت مورد انتظار است.


    از درگاه خداوند متعال براي شما موفقيت و بهروزي آرزومندم.


گفتنی است؛ عبدال دیانتی نسب از پرسنل با تجربه و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست گرایش آلودگی ها و معاونت نظارت و پایش ، رییس اداره حفاظت محیط زیست گچساران و مسئولیت منطقه حفاظت شده دنا را در کارنامه کاری خود دارد.



تاریخ انتشار : 17 مهر 1403, 14:16



» اخبار مرتبط:

  • برگزاري بيش از 46 هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران
  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته محيط زيست
  • كشف تعداد 15 حلقه مار افعی در كلات
  • برگزاري بيش از 28هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران
  • سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویر احمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟